לרשות החדשנות דרוש סמנכ"ל שיהיה אחראי גם על ה-IT

מכרז חדש של הרשות עוסק באיתור סמנכ"ל, שיחליף בתפקידו את איל זעירא ושלתפקידו יתווספו עוד כמה אחריויות ● בנוסף מחפשים ברשות החדשנות גם מנמ"ר

רשות החדשנות

רשות החדשנות פרסמה באחרונה מכרז להגשת הצעות מועמדות לתפקיד סמנכ"ל, שיעמוד בראש חטיבת הפיתוח הארגוני והיה אחראי, בין היתר, על אגף מערכות המידע, שבראשו יהיה מנמ"ר שידווח אליו, זאת בנוסף לאחריות על נושאי ארגון ושיטות, הון אנושי, רכש ותחזוקה.

המשרה הזו אוישה עד לא מכבר על ידי איל זעירא, שהיה אחראי על ה-IT, הרכש וה-HR. כעת, עם פרסום המכרז החדש, התווספו תחומי אחריות נוספים, כולל פיתוח ארגוני.

הרשות גם פרסמה מכרז לאיוש תפקיד מנמ"ר הרשות, שידווח לסמנכ"ל שייבחר, אולם מכרז זה כבר נסגר ובימים אלו, בוחנים את המועמדים שניגשו אליו.

לתפקיד הסמנכ"ל נדרשים הכישורים הבאים: תואר ראשון במדעים מדויקים/מדעי המחשב, תואר שני ממוסד מוכר על ידי המל"ג, וכן נסיון קודם, במיוחד בתחום של ניהול פרויקטים תשתיתיים בתחומי מערכות המידע, מחשוב ואבטחת מידע.

הרשות השקיעה באחרונה משאבים רבים בתחום ה-IT והוטמעו מערכות חדשות, וזה יהיה אחד האתגרים שהסמנכ"ל והמנמ"ר החדשים יתמודדו איתם.

תהליכי הגיוס נעשים על ידי חברת נישה עבור הרשות ופרטים על כך ניתן לקבל באתר החברה. המועד האחרון להגשה הוא 2.1.2023.

משרות פתוחות נוספות בתחום ה-IT נמצאות בויזה כאל, בחברת מגדל וברשות הדואר. כמו כן, ועדת האיתור בחשב הכללי בוחנת בימים אלו מועמדים לתפקיד מנהל יחידת מרכבה, במקום אילן אללוף, שפרש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים