דיווח: אפל מודאגת – ושוקלת לשנות את האסטרטגיה של ה-iPhone

על פי הדיווח, אפל מודאגת ברצינות מביצועי המכירות של ה-iPhone 14 Plus  - עד כדי כך שהיא שוקלת ובוחנת לשנות את האסטרטגיה של קו מכשירי ה-iPhone שלה לשנה הבאה

סדרת iPhone 15, המכשירים הבכירים עם החיבור האלחוטי המהיר, WiFi 6E, הנמוכים בהיררכיה יישארו עם WiFi 6.

על פי דיווח חדש, אפל מודאגת "ברצינות" מביצועי המכירות של ה-iPhone 14 Plus – גרסת ה-6.7 אינץ' של הדגם הסטנדרטי (לא ה-Pro) עד כדי כך שהיא שוקלת ובוחנת לשנות את האסטרטגיה של קו מכשירי ה-iPhone שלה לשנה הבאה.

לפי פוסט של yeux1122 באתר Naver (שבעבר שיתף מידע מדויק וגם לא מדויק) – אפל בוחנת דרכים להערכה מחדש כיצד לפעול בנוגע למכשיר Pro ולא-Pro בקו מכשירי ה-iPhone 15 הבאים.

ה-iPhone 14 Plus הוא התוספת החדשה ביותר לסדרת המכשירים ומחליף את דגם ה-Mini. הוא כולל אותו עיצוב, מצלמות וביצועים כמו ה-iPhone 14 הסטנדרטי, אך עם תצוגה וסוללה גדולים יותר.

הפוסט מתאר שתי אסטרטגיות אפשריות, שעל פי הדיווחים נבדקות באפל: הראשונה היא לבדל עוד יותר בין דגמי Pro ולא-Pro – שגם האנליסט מינג-צ'י קואו העלה אותה בעבר, והשנייה היא להוזיל את המחיר של דגם ה-Plus, שמתחיל ב-899 דולר – שמתבססת על ציטוט של מקורות בשרשרת האספקה ובתעשייה.

הורדת מחירו של דגם ה-Plus פירושה שהדגם הסטנדרטי, שמחירו מתחיל ב-799 דולר, עשוי גם הוא להציג ירידה במחיר, אלא אם כן אפל תרצה לצמצם את פער התמחור בין שני הדגמים.

בשנים האחרונות, אפל שינתה והעריכה מחדש את מערך מכשירי ה-iPhone שלה כמה פעמים. החל מה-iPhone 6 וה-6 Plus, החברה החלה להציע מכשירים קטנים וגדולים, לפני עבר לארבעה דגמים – שני דגמים סטנדרטיים ושני דגמים עיליים יותר, עם חומרים, צבעים ותכונות מצלמה שונות. החל מה-13 Pro, למשל, החלה אפל להציע אותו מערך צילום בדגמי ה-Pro של 6.1 אינץ' וה-Pro Max של-6.7 אינץ', בניגוד לשנים קודמות שבהן תכונות מצלמה מתקדמות יותר נשמרו רק לדגם הגדול ביותר.

בדגמי ה-14 וה-14 Pro, בחרה אפל להציע שני דגמים סטנדרטיים ושני דגמים יוקרתיים בגדלים תואמים: שני דגמי 6.1 אינץ' ושני דגמי 6.7 אינץ'. גם דגמי ה-Pro וה-Pro Max כוללים אותם מצלמות ועיצובים, וההבדל היחיד הוא סוללה גדולה יותר בדגם ה-Pro Max.

המרחק מה-iPhone 15 עדיין רב, וכמובן מוקדם עדיין לדעת איזו אסטרטגיה תבחר אפל לנקוט. נחכה ונראה.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ניק

    עולה בארץ 4000 שח הפלוס. טלפון גדול ויפה אבל אין בו שום דבר מיוחד שמצדיק סכום כזה. במה הוא יותר טוב מגלקסי a73? התשובה האמיתית היא בכלום. חוץ מפוזה

  2. אנדרואיד

    הפרו זו המצאה מפגרת אם יש לכם מכשיר טכנולוגי מתקדם למה לא לספק את כל היכולות במכשיר אחד ולעשות חלוקה לפי גודל אין שכל אין דאגות

  3. גיימר

    נשבע שהייתי קונה אייפון אם הוא לא היה טלפון כזה גרוע שאפילו לא תומך בדברים בסיסיים כמו הקלטת שיחות ואלגוריתם spelling שיאה לעידן ה-NLP

  4. ציקו

    כמו שאמרתי עד,שאפל לא תייצר מכשיר מתקפל ברמה גבוהה ימשיכו לקוחות לעזוב.

אירועים קרובים