מנכ"ל חדש לארניקס: רובין גילת’ורפ

גילת'רופ, מנהל בכיר מתעשיית הביטוח והשירותים הפיננסיים ובעל ניסיון של יותר מ-25 שנים בהובלת חברות ורקורד מרשים של הצלחות, יחליף את אודי זיו להובלת השלב הבא של צמיחתה הגלובלית של החברה

רובין גילת’ורפ - מנכ"ל ארניקס הנכנס.

חברת ארניקס (Earnix), המתמחה בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות, הודיעה על מינויו של רובין גילת'ורפ, מנהל בכיר בתעשיית הביטוח והשירותים הפיננסים, כמנכ"ל החדש של החברה. גילת'ורפ ייכנס לתפקידו ב-1 בפברואר 2023, ויחליף את אודי זיו שכיהן כמנכ"ל החברה בשש השנים האחרונות.

לגילת'ורפ ניסיון של יותר מ-25 שנים בהובלת חברות, ורקורד מרשים של הצלחות. במהלך הקריירה הוא כיהן במספר תפקידי ניהול בכירים בחברות טכנולוגיה, ובהן טיבקו, Vertexone, Watersmart Software DataSynapse ו-ESW Capital. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל תפעול ראשי בחברת Salty, פורצת הדרך בשוק האינשורטק והיה גורם מוביל במכירתה לחברת CDK Global בסכום של מאות מיליוני דולרים.

מינוי של גילת'ורפ מתבצע אחרי תקופת צמיחה שחוותה החברה בהובלת המנכ"ל היוצא, אודי זיו. זיו התמנה לתפקיד בשנת 2017 ובנה במשך שש שנים כמהשותפויות אסטרטגיות, לרבות השותפות האסטרטגית שנחתמה לאחרונה עם Guidewire, הספקית המובילה בעולם של מערכות ליבה לחברות ביטוח, וכן הסכמים עם לקוחות גדולים בתחום הביטוח והבנקאות, כמו USAA, MAPFRE, IAG, Liberty Mutual, US Bank ,Lloyd's Banking Group ועוד רבים. זיו משאיר אחריו צוות הנהלה חזק, שיוביל את המשך הצמיחה של החברה, וימשיך את מעורבותו בארניקס כחבר בדירקטוריון החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים