מיקרוסופט חוקרת תקלה באאוטלוק – בעיקר בצפון אמריקה

התקלה מונעת ממשתמשים מסוימים מלהיכנס לאאוטלוק באינטרנט, וממשתמשים אחרים - מלשלוח, לקבל או לחפש מיילים

סליחה, תקלה. אאוטלוק.

מיקרוסופט הודיעה כי היא חוקרת תקלה שמשפיעה היום (ג') על משתמשי אאוטלוק במקומות שונים ברחבי העולם, ובעיקר בצפון אמריקה. זאת, על מנת לתקן את התקלה ולהפיק ממנה לקחים.

על פי אתר DownDetector, שמדווח על בעיות בשירותים דיגיטליים שונים, ועל פי דיווחים נוספים, משתמשים באאוטלוק מסרו לאורך היום שהם לא היו יכולים להיכנס לאתר האינטרנט של השירות, וקיבלו הודעת שגיאה. משתמשים אחרים דיווחו שהם נכנסו אליו, אבל חוו בעיות בשליחה ובקבלה של מיילים, כמו גם בחיפוש הודעות.

בהודעה שפורסמה הבוקר בחשבון הטוויטר Microsoft 365 Status ציינה החברה כי "אנחנו חוקרים בעיות בגישה ובשירות של אאוטלוק". בענקית מרדמונד תולים את הסיבה לתקלה ב-"שינוי שנעשה באחרונה". לאחר מכן פרסמה מיקרוסופט שורה של ציוצים בנושא, כאשר באחרון שבהן, נכון למועד פרסום הידיעה, נכתב כי "חלה הקלה בתשתיות שנפגעו מהתקלה, ואנחנו מתחילים לראות חזרה הדרגתית של השירות". עם זאת, החברה עדיין לא פרסמה הודעה שלפיה השירות חזר במלואו.

האירוע הנוכחי מגיע לאחר שלפני כשבועיים אירעה תקלה בשירותי Azure ו-365 של מיקרוסופט, כתוצאה משינוי של כתובת IP של נתב, שהובילה לשיבושים בהעברת חבילות נתונים (Packets) בין כלל השרתים ברשת ה-WAN שלה. תקלה זו ארכה כחמש שעות ושיבשה כמה שירותים של החברה, ביניהם אאוטלוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים