הכירו את בוגרי מחזור ההאצה של סופרסוניק ואמזון

מתוך שמונה החברות שסיימו את המחזור, חמש מובלות על ידי נשים, אחת על ידי עולה חדש, ושתי חברות אימפקט לשיפור החיים

מימין: גיל שורקה - סופרסוניק קפיטל, מוניקה רוזלסקה- AWS, דני גלושנקוב - סופרסוניק קפיטל.

שמונה חברות סטארט-אפ סיימו בסוף השבוע את המחזור הראשון של תוכנית ההאצה שמפעילה מעבדת החדשנות של סופרסוניק בשיתוף עם אמזון.

סופרסוניק היא חברת השקעות, המשקיעה בחברות סטארט-אפ בשלב ההתחלתי ומייצגת כמה Family Offices בינלאומיות, המשקיעות בחברות בשלב מתקדם.

מובילי ההאצה הם גיל שורקה ודני גלושנקוב מסופרסוניק קפיטל, ומוניקה רוזלסקה מ-AWS.

"החברות שנבחרו הן על פי שני קריטריונים", מסביר שורקה. "חברות שיש להן אימפקט לשיפור החיים וחברות שבין המייסדים יש נשים".

ואלו הן החברות:

Armoursense – מייסדת: שרית תמיר. חברת SaaS בטכנולוגיית ראיית מכונה שהופכת את המצלמות הקיימות במפעלים למצלמות חכמות המופעלות על ידי בינה מלאכותית והופכת אותן לפתרון אוטונומי להגברת הפרודוקטיביות והפחתת סיכוני בטיחות במפעלים.

Atiko – מייסדים: הדר תבת ואסף קול. מאפשרת ליצרני מזון ומשקאות את היכולת לשלוט באיכות ובבטיחות המזון, לצמצם את הסיכון ולהוזיל עלויות על ידי בדיקת רגישות גבוהה ביותר ועם תוצאות מאוד מהירות – תוך שניות. משטח הננו-זהב החד-פעמי החדשני והקנייני של החברה הוא שיפור של אות הספקטרומטר ראמאן, לסלקטיביות וסגוליות.

Belle AI – מייסדות: ליהי ריצ'רדסון ויסמין בר. פתרון לאופטימיזציה של מלאי עבור שוק ה-eCom העולמי הממיר חנויות מקוונות לחנויות חכמות. המערכת חוזה תחזיות ביקוש, עודף מלאי ומלאי על ידי ניתוח מעמיק של הצרכן וכך משפרת את הרווחיות ותזרים המזומנים של מותגים וחנויות.

Embie Medical – מייסדים: רביד ישראל וגוש גוטמן. חברת ניתוח נתונים המסייעת לנשים וזוגות הנאבקים בבעיות פוריות. הפתרון פורץ הדרך של החברה משתמש בבינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי להתאים את תחומי האבחון, החינוך, פרוטוקולי הטיפול וניטור הנתונים.

MindCart AI – מייסד (חרדי) ישעיהו מוסקוביץ. מערכת SaaS מתוחכמת לתובנות לקוחות שמנהלי מותגי DTC ומשווקים דיגיטליים משתמשים בה כדי לאמת את רעיונות השיווק והמוצר שלהם על ידי הפעלת ניסויי שיווק מהירים עם קהל היעד שלהם.

Parsempo – מייסד (עולה חדש): אבי שפירו. פלטפורמת SaaS מונעת בינה  מלאכותית המאפשרת לבעלי שילוט דיגיטלי ותצוגות דיגיטליות לנהל את המסכים שלהם, ליצור חוויות מרתקות, למדוד ביצועים וליצור הכנסות פסיביות, לחברה מאות לקוחות בעולם.

Rider Dome – מייסדים: קרין ויואב אלגריצי. מערכת סיוע מתקדמת לרוכב (ARAS), המבוססת על ראיית מחשב ובינה מלאכותית, מספקת לרוכבים ולציים התראות בזמן אמת מפני איומים קריטיים בכביש.

RightHere – מייסדים: עידן מאיר ודליה פרקש. חברת SaaS המתמקדת בהפיכת חללים ציבוריים לסביבות נגישות עבור אנשים עם אתגרי התמצאות, כולל עיוורים ולקויי ראייה. החברה עובדת היום עם מאות לקוחות משלמים ברחבי העולם.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לי מאור כהן

    נפלא, נראית כמו תכנית מצוינת.

  2. שרית תמיר

    גיל ודני, תודה שהזמנתם אותי להשתתף בתכנית. למדתי מכם המון, בהרבה מאד תחומים שקריטיים לסטאראפ בתחילת דרכו.

אירועים קרובים