תמונות עירום ואלימות יטושטשו בכלי החיפוש של גוגל

השינוי הוא במסגרת תכונת החיפוש הבטוח של החברה ויהיה ניתן לשינוי בידי המשתמש ● החידוש פורט על ידי הענקית ממאונטיין וויו במסגרת ההכרזות שלה לכבוד 'יום האינטרנט הבטוח' שחל אתמול (ב')

תמונות לא ראויות יטושטשו בתוצאות החיפוש. גוגל.

גוגל, כחלק מההכרזות שלה אתמול (ב') לרגל 'יום האינטרנט הבטוח', הודיעה על תכונה חדשה עבור הגדרת החיפוש הבטוח של החברה. במהלך החודשים הקרובים, לפי הודעת החברה, היא תחזק את ההגנה כנגד הצגת תמונות תועבה, עירום, אלימות ושאר תרחישים דומים וכברירת מחדל היא תטשטש אותן בתוצאות החיפוש.

הציגה חיפוש בטוח יותר. גוגל.

הציגה חיפוש בטוח יותר. גוגל. צילום: גוגל

נכון להיום תכונת החיפוש הבטוח אמורה להיות פעילה כברירת מחדל עבור משתמשים מתחת לגיל 18, אבל תכונת הטשטוש החדשה, לכשתושק, תהיה פעילה כברירת מחדל, גם אם תכונת הגלישה הבטוחה תהיה מבוטלת – אך בכל מקרה כמו בעבר, המשתמשים יוכלו לשנות את ההגדרה, או לקבוע מה היא תסנן ומה לא.

בחירה של תמונה מטושטשת תציג הודעה שבה יוסבר כי גוגל בחרה לטשטש אותה בגלל שהיא מכילה תוכן שאינו ראוי להצגה, אך המשתמש יוכל ללחוץ על כפתור שכן יציג אותה במלואה. בסמוך אליו יהיה הכפתור שלחיצה עליו תאפשר לשחק עם הגדרות הסינון וחסימת/טשטוש התצוגה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מישהו

    קיים מזמן ב bing אפילו ב duckduckgo לאור החלוציות של google בתחום זיהוי התמונות שמשתקפת די טוב בעוצמה לש google lens - לא ברור איך וכמולוגיה פשוטה כל כך (באופן יחסי כמובן ) לא הייתה קיימת עד היום

  2. issac

    האח הגדול מותח שרירים. big bruther flacksin musels

אירועים קרובים