עובד לשעבר בבורסת הקריפטו קוינבייס הודה בשימוש במידע פנים

אישאן וואהי הודה שהעביר לאחיו ולחבר שלהם מידע מוקדם על מטבעות קריפטו שקוינבייס צפויה לקנות או לאפשר ללקוחותיה לסחור בהם, כדי לקנות אותם במחיר זול יותר ● הוא צפוי לעונש של עד ארבע שנות מאסר

זכתה באישור להציע חוזי קריפטו עתידיים. קוינבייס.

עובד לשעבר בבורסת הקריפטו הגדולה בעולם, קוינבייס, הודה באשמה בשתי עבירות הקשורות לניצול לרעה של מידע פנימי, במטרה לבצע עבירות הונאה אלקטרונית (Wire fraud). בכך הוא חזר בו מהודעתו מהשנה שעברה, שלפיה הוא לא אשם. זוהי הפעם הראשונה בארצות הברית שבה מואשם אדם בשימוש במידע פנים בעולם הקריפטו.

על פי התובע הכללי של ארצות הברית, לפחות ב-14 מקרים הנאשם, אישאן וואהי, העביר לאחיו, ניקיל וואהי, ולחברם, סאמר רמאני, מידע פנימי על מטבעות קריפטו שהיה בכוונת קוינבייס לרכוש או לאפשר ללקוחותיה לסחור בהם בעתיד. בכך היו השלושה יכולים להקדים ולרכוש את המטבעות האלה במחיר נמוך יותר, שכן כשקוינבייס משחררת פרסומים שכאלה, ערכם של המטבעות המדוברים עולה.

בכתב האישום צוין שבזכות ההונאה, המעורבים רשמו רווח של 1.5 מיליון דולר. על פי רויטרס, וואהי צפוי לעונש מאסר של בין שלוש שנים ל-47 חודשים, והוא יישפט בחודש מאי הקרוב. אחיו צפוי לעונש של 10 חודשים בכלא. רמאני טרם אותר. בנוסף, הרשות האמריקנית לניירות ערך (ה-SEC) צפויה להגיש נגד וואהי תביעה אזרחית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים