בדרך אלינו: גירסה חדשה של Teams

לפי דיווחים שונים, מיקרוסופט תשיק במהלך השנה גירסה חדשה של Teams, שתשפר את צריכת הזיכרון ותקטין את צריכת האנרגיה

תוכנה שההאקרים השתמשו בה כדי לתקוף. Microsoft Teams.

מיקרוסופט אמורה להשיק במהלך השנה גירסה חדשה של Teams, תוכנת שיחות הוועידה ושיתוף הפעולה שלה, שמיועדת לשימוש בעיקר בארגונים. הגירסה החדשה של התוכנה, שכבר מכונה באופן פנימי 2.0 או 2.1, נמצאת בפיתוח כבר כמה שנים, והמטרה העיקרית שלה היא להביא פתרונות לנקודות הכואבות של השימוש בתוכנה, שגירסה שלה אף מותקנת כברירת מחדל ב-Windows 11.

למעשה, לפי הדיווחים, Teams נבנתה ממש מחדש כדי לאפשר לה שני דברים עיקריים: 50% צריכת זיכרון לעומת הגרסה הנוכחית, וכן צריכת אנרגיה נמוכה יותר באופן ניכר.

הגירסה החדשה מפותחת בכלים שמאפשרים לתוכנה להיות, כאמור, קלה וזריזה יותר, כמו, לדוגמה, החלפת השימוש בג'אווה-סקריפט לטובת ריאקט. בסופו של דבר היא גם תטמיע בגירסה החדשה שינויים בממשק, שאמורים לשפר את חוויית המשתמש – חלק מהפיתוח כבר נבדק בפועל בשיפורים קלים שבוצעו בגירסה שמותקנת במערכת ההפעלה.

גירסת הסקירה של Teams החדשה – שתביא גם שילוב של בינה מלאכותית לצורך ביצוע משימות שונות, כמו כתיבת הערות במהלך פגישת וידיאו, המלצה על משימות ועוד – אמורה להיות זמינה להורדה כבר במהלך החודש הבא, ומי שיוריד אותה לצורך התנסות יוכל, אם ירצה, לחזור לגרסה הנוכחית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים