ארה"ב: אישה במצוקה הצליחה להזעיק משטרה עם מחשב נייד, אינטרנט – ואצבעות הרגליים שלה

כשפורץ חמוש ורעול פנים קשר את פרקי ידיה של אמי ווינדום מאטלנטה, תוך שהוא משוטט בביתה וגונב את חפציה, היא לא האמינה ששעתיים לאחר מכן תנהל צ'אט עם חבר שלה תוך שימוש בבהונותיה ● תוך כמה דקות הגיעו כוחות המשטרה ושחררו אותה, תודות לתושייה שגילתה

מסתבר ששילוב של תושייה, אינטרנט ואצבעות הרגליים – יכול לסייע במצב מצוקה. כך גילתה אמי ווינדום, בת 39 מאטלנטה שבגורג'יה, ארה"ב. כשהלכה לישון ביום ג' השבוע, היא לא חשבה שמי שיעיר אותה יהיה פורץ חמוש ורעול פנים – אבל זה בדיוק מה שקרה. בחצות החליט הפורץ להוציא אותה מהמיטה, לעשות איתה סיבוב כדי שתדריך אותו לגבי החפצים ה-"שווים" שבביתה, ואז לקשור את פרקי ידיה בשרוכי נעליים למיטתה. בהמשך, הכה אותה בקת האקדח במצחה.

שעה מסויטת חלפה עליה כשהפורץ הסתובב בביתה וליקט את החפצים שמצאו חן בעיניו, בעוד היא מתפללת בלבה שהוא לא יפגע בה. כשהסתלק הפורץ מביתה, היא החלה לזעוק לעזרה ולנסות להשתחרר, אך ללא הועיל – במשך שעתיים איש לא שמע אתה, והיא לא הצליחה לשחרר את ידיה. לפתע נחו עיניה על המחשב הנייד שלה, שהשודד הותיר למרגלות המיטה. למזלה, כשהפורץ רצה לקחת את המחשב, היא סיפרה לו שאפשר לעקוב אחר מיקומו, ולכן "לא כדאי" לו לקחת אותו.

תוך התפתלויות ואקרובטיקה, כפי שהיא מספרת, הצליחה ווינדום ללחוץ בעזרת אצבעות רגליה על המחשב ולהדליק אותו, ואז גילתה שהוא מחובר לרשת, והצליחה להפעיל תוכנת מסרים מיידיים ולשלוח לחבר שלה הודעה. כך נראתה השיחה שלהם:

אמי: HELP. קר3א דואר
ג'ון: איזה דואר?
אמי: תזעיק 911 משטרה
ג'ון: חרא
אמי: בבית קשורה למיטה.
שוד
ג'ון: מתקשר…
אני יכול לבוא?
אמי: בבקשה
אבל תתקשר קודם ל-911
לא צריך אמבולנס
משטרה
מקישה עם הבוהנים
ג'ון: בשיחה עכשיו

תוך כמה דקות הגיעו כוחות המשטרה ושחררו אותה. "היה לי המון זמן לחשוב על הקטע של מק'גייוור, כי בסרטים הם תמיד מצליחים להשתחרר לבד כשקושרים להם את פרקי הידיים, אבל במקרה שלי זה לא הצליח", סיפרה ווינדום בראיון לעיתון המקומי. סוף טוב, הכל טוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים