לצפות בסרטונים ביו-טיוב בשפה לפי בחירה

יו-טיוב השיקה תמיכת אודיו מרובת שפות, שתאפשר ליוצרי התוכן להוסיף דיבוב לסרטונים שלהם במגוון שפות

באיזו שפה אתם רוצים לצפות?

יו-טיוב השיקה תמיכת אודיו מרובת שפות, שתאפשר ליוצרי התוכן להוסיף דיבוב לסרטונים החדשים והקיימים שלהם ובכך לסייע להם להגיע לקהל בינלאומי, וגם תסייע לה עצמה בהרחבת הנגישות של התכנים בפלטפורמה שלה.

לדברי יו-טיוב, הטכנולוגיה פותחה בחברה, אבל יוצרי התוכן יצטרכו לשתף פעולה ישירות עם ספקי דיבוב מצד שלישי כדי ליצור את רצועות האודיו שלהם. לאחר העלאת התוכן, המשתמשים יוכלו לבחור רצועת אודיו אחרת מאותו תפריט שמאפשר היום להגדיר כתוביות או איכות שמע. יוצרי התוכן הם אלה שיבחרו את השפות שהם רוצים לאפשר בתוכן שלהם.

יו-טיוב מציינת, כי בדיקות מוקדמות של התכונה החדשה שערכה עם קבוצה קטנה של יוצרים הראו, שהתכונה שימשה ביותר מ-3,500 סרטונים שהועלו ביותר מ-40 שפות, ושיותר מ-15% מזמן הצפייה של הסרטונים המדובבים שימשו צופים שצפו בסרטון בשפה שונה מההקלטה המקורית, נכון לחודש שעבר. עוד מציינת החברה, שבחודש ינואר לבדו נצפו בפלטפורמה שלה מדי יום יותר משני מיליון שעות של סרטונים מדובבים.

עוד צוין, כי בשלב הראשון התכונה תתמוך רק בתוכן הארוך, אבל החברה כבר בוחנת את הטמעת התכונה גם בסרטונים הקצרים.

האפשרות להתאים את רצועות האודיו הרב לשוניות זמינה כבר בכל העולם הן למחשבים שולחניים, לניידים, לטאבלטים ולטלוויזיות עבור יוצרים שיקבלו הזמנה מיו-טיוב. לאחר שתהיה להם גישה, יוכלו היוצרים להשתמש באפשרות החדשה ב-Creator Studio.

עם זאת, החברה לא פירטה כיצד היא קובעת אילו יוצרי תוכן, או כמה מהם יוזמנו, ורק אמרה שמדובר ב"אלפים", וגם לא ציינה מתי התכונה תהיה זמינה לכל יוצרי התוכן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים