אייסר: לא רק מחשבים – גם אופניים

עוד דרך להגדיל הכנסות: יצרנית המחשוב הטייוואנית הכריזה על אופניים חשמליים, חכמים כמובן

רוכבים על ebii, האופניים מבית אייסר.

אייסר, יצרנית המחשוב הטייוואנית, מחפשת כך נדמה דרכים חדשות להגדיל הכנסות. החברה ששמה נקשר למחשבים ניידים בעיקר, עם הרבה התנסויות בחומרים ובמערכות הפעלה, הכריזה על משהו חדש לחלוטין וגם מפתיע בהיבט שלה – אופניים חשמליים, וחכמים כמובן.

האופניים, שמכונים ebii, אמורים להיות קלי משקל והם מציעים מראה די ייחודי: הסוללה, מערכת הבקרה והשליטה והפנס הקדמי ממוקמים כולם במעין תיבה גדולה שבין הכידון של האופניים למוט הכיסא של הרוכב. באופן לא מפתיע, כפי שזה נהוג בהרבה מאוד אופניים חשמליים, ניתן להסיר את התיבה הזו ממקומה כדי להבטיח שלא תישדד יחד עם האופניים. מה שכן מפתיע הוא, שיש חיבורי USB-C שניתן להשתמש בהם גם כדי להטעין אביזרים אחרים.

עוד משהו מיוחד באופניים הללו הוא, שמלפנים אין מזלג שלם. הגלגל הקדמי מתחבר לשלדה רק בצד אחד. זה כנראה עוזר להקל על המשקל הכללי של האופניים, שעומד לפי החברה על 16 ק"ג. המהירות המרבית מגרדת את ה-25 קמ"ש אבל ממש למטה, והטווח המרבי לנסיעה עם סוללה מלאה מגיע לכ-110 ק"מ. זה אמור להספיק ליום סיבוב לא עמוס מדי במדינת גוש דן.

האפליקציה המלווה את האופניים יכולה לשמש לצורך פתיחה/נעילה שלהם, כשמתקרבים/מתרחקים עם הטלפון, והיא יכולה גם, הודות לבינה מלאכותית, ללמוד את הרגלי הנסיעה של המשתמש ולהתאים חלק מהתנאים, כולל מהירות הדיווש, כדי לספק חוויה אישית יותר.

מחיר ומתי עדיין לא פורסמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים