סבב מינויי בכירות בסטארט-אפ הגיימינג אוברוולף

סתיו אפשטיין מונתה ל-People Business Partner בחברה, רינת מואטי למנהלת גיוס טאלנטים ושקד לב - למנהלת תחום חוויית העובד

לוגו אוברוולף

סטארט-אפ הגיימינג אוברוולף הודיע באחרונה על גיוס של שלוש נשים להנהלת החברה – שלושתן בתחום משאבי האנוש. המצטרפות החדשות לחברה הן: סתיו אפשטיין, שמונתה ל-People Business Partner, רינת מואטי, מנהלת גיוס טאלנטים, ושקד לב, מנהלת תחום חוויית העובד.

סתיו אפשטיין, People Business Partner באוברוולף.

סתיו אפשטיין, People Business Partner באוברוולף. צילום: יח"צ

אפשטיין החלה את דרכה המקצועית כמנהלת משאבי אנוש בלאבוס, ובשבע השנים האחרונות כיהנה בתפקיד זה בסייברביט. במסגרת תפקידה, אפשטיין ליוותה מנהלים ועובדים, ועסקה בפיתוח ארגוני ובניהול טאלנטים.

רינת מואטי, מנהלת גיוס טאלנטים באוברוולף.

רינת מואטי, מנהלת גיוס טאלנטים באוברוולף. צילום: עצמי

מואטי התחילה כמגייסת באדם מילו, והמשיכה בביצוע מספר רב של תפקידי ניהול גיוס בחברות טק שונות, בהן AGT International ו-דל. באחרונה היא סיימה את תפקידה כמנהלת גיוס גלובלית בג'אסט.

שקד לב, מנהלת תחום חוויית העובד באוברוולף.

שקד לב, מנהלת תחום חוויית העובד באוברוולף. צילום: יח"צ

לב הייתה בראשית דרכה המקצועית מנהלת קשרי קהילה בעמותת רוח דרומית, שמסייעת למתמודדים עם מחלת הסרטן. את דריסת הרגל שלה בהיי-טק היא עשתה ב-Zoomd, כמנהלת משרד ורווחה – שם היא הייתה אחראית על תחום חוויית העובד ועל ניהול המשרד השוטף. כעת לב אחראית על תחום זה באוברוולף.

דנה ברזילי, מנהלת תחום משאבי אנוש (Chief People Officer) באוברוולף, אמרה כי "תחום האנשים הינו בין המשמעותיים ביותר בחברה ועל כן, היה לנו חשוב לצרף טאלנטיות ושחקניות נשמה כמו אפשטיין, מואטי ולב. ההצטרפות שלהן מעידה על חשיבות הנושא עבור אוברוולף, ואני בטוחה שיחדיו נצליח לקדם את צמיחת החברה וההשקעה באנשים שלנו".

אוברוולף הוקמה ב-2010 על ידי אורי מרשנד ואלון רבינוביץ'. החברה מפתחת פלטפורמות ליצירה, הפצה ומונטיזציה של מודים, שרתים פרטיים ואפליקציות למשחקי מחשב. היא תומכת במעל 1,000 משחקים ומשרתת כ-100 אלף יוצרים – עם יותר מ-15 מיליארד הורדות של מודים ואפליקציות בשנה ו-33 מיליון משתמשים פעילים בחודש. עד כה גייסה אוברוולף מעל 150 מיליון דולר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיה

    הלם הלם הלם!!! 3 נשים? למשאבי אנוש? מעולם לא נראה כזה דבר! מאוד חריגים בנוף! וואו מחכה להם עם הגביע ביד (לא)

אירועים קרובים