המחאה ששולמה למנכ"ל פייסבוק מוצגת כראיה בתביעת הבעלות על האתר

שמו של המנכ"ל, מרק זוקרברג, מופיע כמוטב בהמחאה על סך של 3,000 דולרים ששילם לו פול סיליה, התובע בעלות על פייסבוק ● לדברי פרקליטו של סיליה, ההמחאה מוכיחה שהיו קשרים עסקיים בין השניים ● פרקליטיו של זוקרברג: הוא ביצע עבודה עבור סיליה, אולם אין לה קשר לפייסבוק

פייסבוק שלום מדבר מארק

עותק של המחאה ששולמה למנכ"ל פייסבוק (Facebook), מרק זוקרברג, מוצג כראיה במאבק המשפטי לבעלות על הרשת החברתית המצליחה.

ההמחאה, בסך של 3,000 דולרים, נכתבה על ידי פול סיליה ב-23 באפריל 2003. פרקליטו של סיליה הציג את ההמחאה כהוכחה לקשרים העסקיים שהתקיימו בינו לבין זוקרברג. הפרקליטים של זוקרברג טוענים, כי כל הסכם בין השניים הוא הונאה שדינה להידחות.

העותק הוצג בבית המשפט הפדרלי בניו-יורק, במסגרת התביעה שהגיש סיליה בטענה, כי שכר את זוקרברג כסטודנט באוניברסיטת הרווארד. הפרקליטים של זוקרברג מודים, כי הלקוח שלהם ביצע עבודה עבור סיליה, אך מכחישים שיש לכך קשר לפייסבוק.

"מעולם לא הכחשנו שזוקרברג ביצע עבודה עבור סיליה", מסר דובר פייסבוק. "עם זאת, כל שאר הטענות של התובע שקריות והתביעה היא הונאה מגוחכת".

לטענת סיליה, ההסכם בינו לבין זוקרברג מעניק לו נתח של 84% בבעלות על פייסבוק. הרשת החברתית היא חברה פרטית ששווייה מוערך בסכום של בין 6.5 מיליארד דולרים ל-11 מיליארד דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים