מעל מיליארד צ'טים עם ChatGPT בחצי שנה

מיקרוסופט מסרה כמה נתונים על ChatGPT וכלי הבינה המלאכותית האחרים שלה בששת החודשים האחרונים, והודיעה כי היא תאפשר שימוש בצ'טבוט של בינג גם בדפדפני צד שלישי

גנב תוכן או נוצל באופן מניפולטיבי על ידי הטיימס? ChatGPT.

מיקרוסופט ציינה השבוע חצי שנה להשקה הרשמית של מנוע החיפוש של בינג ושל הדפדפן Edge מחדש, כששניהם משלבים את היכולות של ChatGPT ושל כלי בינה מלאכותית יוצרת אחרים. היכולות הללו, שהן תולדה של השקעה גדולה שמיקרוסופט ביצעה ב-OpenAI, הביאו תוצאות משופרות של השימוש בבינג, וגם שיפרו את המצב של דפדפן האינטרנט של החברה לאורך התקופה – כך היא ציינה.

בפוסט שהעלתה מיקרוסופט לסיכום התקופה הראשונית הזו, היא סיפרה שבמהלך ששת החודשים בוצעו מעל מיליארד צ'טים עם ChatGPT ונוצרו יותר מ-750 מיליון תמונות עם כלי הבינה המלאכותית של החברה שמשמשים להכנת ציורים בתיאורים שהלקוחות מספקים.

בנוסף, סיפרה מיקרוסופט שלפי חברות מחקרי השוק, הנתח של Edge עולה ברציפות מזה כמה וכמה חודשים. אלא שהדפדפן המיקרוסופטי עדיין נמצא במקום השלישי, רחוק מספארי של אפל ועוד יותר רחוק מכרום של גוגל, שממשיך להוביל את השוק עם מעל 60%.

מעבר לכך, החברה הודיעה שהיא מתכוונת לאפשר בקרוב שימוש בצ'טבוט של בינג גם בדפדפני צד שלישי, כשעד עתה השימוש היה מוגבל רק דרך Edge. עם זאת, השימוש בדפדפן הבית יאפשר שיחות ארוכות יותר וכן אפשרות לגשת להיסטוריה של השיחות שבוצעו.

תכונה זו מצטרפת לתכונות אחרות שעליהן מיקרוסופט הכריזה באחרונה, כמו גרסה ארגונית של הצ'טבוט, שתשתמש וגם תוגבל למערך הנתונים של הארגון, מבלי גישה לשרתים חיצוניים; אפשרות לבצע חיפוש רב מודלים בתוך הצ'טבוט, כולל שילוב תמונות ותשאול לגביהן; וכן מצב לילה, שיהיה זמין בדפדפן וגם באפליקציות הניידות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים