אילו הכרזות סיפק מנכ"ל ומייסד אנבידיה בכנס SIGGRAPH 2023?

בנאומו המרכזי באירוע הגדיר המנכ"ל, ג'נסן הואנג, בין השאר את בחירתה של אנבידיה להשקיע מאמצים ומשאבים רבים בפתרונות לשוק ה-AI הנוסק כ-"החלטה עסקית קיומית"

תובעני אך מעצים את עובדיו. ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה.

ההחלטה של אנבידיה להשקיע מאמצים ומשאבים רבים בפתרונות שמיועדים לשוק הבינה המלאכותית הפורץ הוגדרה על ידי מנכ"ל החברה ג'נסן הואנג כהחלטה עסקית קיומית. הוא אמר את הדברים על הבמה בכנס SIGGRAPH השנתי, שנערך בלוס אנג'לס, בו הוא סיפק את הנאום המרכזי.

הואנג ציין כי זו הייתה החלטה שהתקבלה ב-2018 והייתה מהותית עבור החברה, כשרק מעטים הבינו עד כמה היא חשובה להגדרת מפת הדרכים והעתיד של החברה, וכשנשאל האם ההימור על בינה מלאכותית היה חכם או מזל, הוא ענה "כן".

גם אנבידיה עוסקת בה. ה-GenAI, שיוצרת תוכן ומשנה את העולם..

גם אנבידיה עוסקת בה. ה-GenAI, שיוצרת תוכן ומשנה את העולם.. צילום: אילוסטרציה. ShutterStock

"עמדנו על קו פרשת מים הוא אמר. הבנו שהשיטה בה משתמשים כדי לעבד סצנות תלת ממדיות הגיעה לגבולות שלה וצריך משהו אחר. 2018 הייתה רגע של 'הימור על החברה'. זה דרש שנמציא מחדש את החומרה, התוכנה, האלגוריתמים. הבחירה הייתה לאמת עיבוד תמונה המבוסס על בינה מלאכותית, ואולי זה בא ליד ביטוי בהתחלה ברמה הצרכנית, עם כרטיסי RTX שמציעים מעקב אחר קרניים ושינויי קנה מידה באופן חכם, אבל זה הוביל לכך שהמצאנו את המעבד הגרפי מחדש לטובת בינה מלאכותית", הוא אמר.

הוא ציין שאכן ההימור הזה השתלם מאוד לחברה, אבל באותה נשימה הוא אמר שזו רק ההתחלה, ושכבר בעתיד הקרוב נראה יותר ויותר יישומים מועצמי בינה מלאכותית, עם מודלים חדשים שלא רק שצריכים עוצמה אדירה לצורך האימון שלהם, אלא גם לכך שישתמשו בהם מיליונים, אם לא מיליארדים, של אנשים בזמן אמת במקביל ובאופן שוטף.

"העתיד הוא אימון של מודלי שפה גדולים שימצאו בחזית של כמעט הכל"

"העתיד הוא אימון של מודלי שפה גדולים שימצאו בחזית של כמעט הכל: 'אנושי' היא שפת התכנות החדשה. כל דבר, החל מאפקטים ויזואליים ועד למכונות בשוק הייצור, עובר דיגיטציה במהירות, והתכנון של מפעלים, גם בתעשייה הכבדה, יאמץ במידה כזו או אחרת ממשק שפה טבעית", הוא הוסיף.

אחת ההכרזות של אנבידיה באירוע הייתה על הדור של פלטפורמת מחשוב העל GH200 Grace Hopper, המבוססת על שבב על חדש מסדרת Grace Hopper Superchip עם מעבד ה-HBM3e הראשון בעולם. הפלטפורמה החדשה מיועדת לעידן המחשוב המואץ והבינה המלאכותית היוצרת (GenAI), ונוצרה על מנת להתמודד עם עומסי העבודה המורכבים ביותר במודלי השפה הגדולים, במערכות ההמלצה, ב-GenAI ועוד.

"על מנת לעמוד בביקוש הגובר לבינה מלאכותית ג'נרטיבית, מרכזי נתונים דורשים פלטפורמות מחשוב מואץ עם היכולת לענות על צרכים מיוחדים. פלטפורמת GH200 Grace Hopper Superchip החדשה עונה על צורך זה, עם טכנולוגיית זיכרון יוצאת מן הכלל, רוחב פס לשיפור התפוקה, והיכולת לחבר מעבדים גרפיים באופן שמציע ביצועים מצטברים ללא פשרות, ושרת הבנוי באופן שמאפשר הטמעה במרכז הנתונים כולו", אמר הואנג ביחס להכרזה הזו.

כן הכריזה החברה על NVIDIA AI Enterprise 4.0, שהוא דור רביעי לפלטפורמת התוכנה המיועדת לפיתוח והטמעה של בינה מלאכותית בארגונים. הגרסה החדשה מיועדת להאיץ את אימוץ טכנולוגיות ה-GenAI, וכוללת גם את NVIDIA NeMo לבנייה והתאמה אישית של מודלי שפה גדולים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים