שלוש חברות נוספות הגישו בקשה לקבלת רישיון MVNO: עזי תקשורת, 012-מובייל ו-018-מרתון

012, שהיתה האחרונה להגיש את הבקשה ביום ה' האחרון, היא החברה ה-12 שביקשה רישיון מפעיל סלולר וירטואלי ● בחודשיים האחרונים כבר אושרו בקשותיהן של שלוש: טלקום 365, פרי טלקום ואיתוראן

012-מובייל מקבוצת 012-סמייל הגישה ביום ה' האחרון בקשה לקבלת רישיון MVNO (מפעיל סלולר וירטואלי) למנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל. החברה בבעלות יוסי מימן הצטרפה ל-018-מרתון – חברה בת של 018-אקספון, ולעזי תקשורת – חברה בת של טלזר, שהגישו בקשות משלהן יום קודם לכן. 018-מרתון נשלטת בשרשור על ידי חזי בצלאל – המחזיק ב-60% מהחברה. עזי תקשורת נשלטת בשרשור על ידי משפחת סלע, המחזיקים ב-100% מהחברה.

יחד עם שלוש המצטרפות החדשות, מגיע מספר מבקשי הרישיונות ל-12. תשע הנוספות שהגישו בקשה לרישיונות עד כה הן דואר ישראל, בינת, איתוראן, טלקום 365, רמי לוי, פרי טלקום, הום סלולר, T2T וגלי פון.

כזכור, בחודשיים האחרונים כבר אושרו בקשותיהן של שלוש מתוכן: טלקום 365, פרי טלקום ואיתוראן, והן בעלות רישיון לשמש כמפעילות וירטואליות. עם קבלת הרישיון, פתחו השלוש במשא ומתן עם המפעילים הסלולריים הקיימים לגיבוש הסכם בדבר התנאים ומחיר השימוש ברשתות, במגמה להתחיל לספק שירותים במהלך 2011.

על פי תקנות ה-MVNO, במידה ויחלפו שישה חודשים (המגיעים לקיצם ב-16 בדצמבר 2010) והצדדים לא יגיעו להסכמה, יהיה רשאי שר התקשורת לממש את סמכותו בהתאם לאמור בחוק, ויקבע את תנאי השימוש, לרבות התעריף, של המפעיל הווירטואלי ברשת החברה הסלולארית המארחת. שר התקשורת, משה כחלון, ציין בעבר, כי הוא מעדיף שמקבלי הרישיון יגיעו להסכם ולתעריף מוסכם עם החברות הסלולריות הקיימות, מבלי שתידרש התערבותו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים