נוביי מיישמת את פלטפורמת ה-HCI של נוטניקס באתריה ברחבי העולם

הפרויקט, בהיקף של כארבעה מיליון שקלים, החל לפני שנה ובימים אלה ממשיך למרכזי נתונים של נוביי במדינות נוספות בעולם

מיקי גרשגורן, סמנכ"ל מערכות המידע של נוביי

חברת פתרונות התשלומים המקוונים הישראלית-קנדית נוביי (Nuvei) בחרה בפלטפורמת ה-Hyperconverged) HCI) של נוטניקס (Nutanix) כסטנדרט אחיד למחשוב, אחסון ותקשורת בכל הדאטה סנטרים שלה בעולם.

מערכת ה- HCI של נוטניקס תהווה תשתית אחידה למערכות המידע של נוביי, המעסיקה כ-2,000 עובדים ברחבי העולם, וכן תשתית ה-IT בכל החברות ש- נוביי רכשה ותרכוש בעתיד. כיום משמשת פלטפורמת נוטניקס כתשתית לעשרות שרתים פיזיים וכ- 1,000 שרתים וירטואליים הפועלים ברחבי העולם ומשרתים את מערך הפיתוח של החברה בישראל, ארה"ב, בולגריה, רומניה, דרום אמריקה, קנדה ועוד. המערכות של נוטניקס יפעלו על גבי שרתי HPE.

הפרויקט החל לפני כשנה עם ההתקנה הראשונה בישראל, ובימים אלו ממשיך למרכזי נתונים במדינות נוספות בעולם. ההיקף הכספי של הפרויקט מוערך בכארבעה מיליון שקלים. המערכת של נוטניקס תחליף מערכת מתחרה שפעלה עד כה בחברה וסבלה מחוסר יציבות ומורכבות ניהול ותפעול.

מיקי גרשגורן, סמנכ"ל מערכות המידע של נוביי, אמר: "חיפשנו תשתית שתהיה אחידה לכלל הפעילות של נוביי ותשרת כתשתית IT לחברות שרכשנו ונרכוש בעתיד כחלק מן האסטרטגיה שלנו ליצירת תשתיות מחשוב אחידות בכל העולם. החלטנו לבחור בתשתית HCI, שהיא קלה יותר לניהול ותפעול ובעלויות נמוכות יותר בהשוואה לפתרונות מסורתיים. שמנו דגש בבחירת הספק ליציבות שלא הייתה לנו בפתרון הקודם".

לדברי גרשגורן, "בעקבות הטמעת נוטניקס, נוביי חווה יציבות ברמה גבוהה מאוד. אפס תקלות, אפס דאון טיים, אפס קריאות שירות. עם הגידול בפעילות החברה ורכישת חברות יכולים בחברה באמצעות נוטניקס להחליף בקלות ובמהירות רבה גם את תשתיות המחשוב לסטנדרט אחיד. בנוסף לכך, קלות התפעול של המערכת מאפשרת לצוות ה-IT בחברה לנהל ולתפעל את המערכת לבד ללא גורמים חיצוניים גם במקומות מרוחקים, שבהם אין אנשי תפעול בשטח. בנוסף לכך, עם נוטניקס נוביי לא נעולה לספק חומרה או לספקית וירטואליזציה מסוימת ויכולה להחליף ולעבוד עם כל חברה בתחומים אלו".

בימים אלו נוביי  פורסת את מערכת ה-HCI באתרים נוספים של חברה שנרכשה בדרום אמריקה וחברה בארה"ב, שבה פועל גם מרכז פיתוח. הסטנדרט של נוטניקס יהיה הבסיס גם ברכישות העתידיות.

לדברי לילך שמעוני, מנהלת לקוחות אנטרפרייז בנוטניקס ישראל, "אנו גאים על כך שנוביי בחרה בנוטניקס כסטנדרט בכל אתריה בעולם כתשתית לפעילות פיתוח ובדיקות. היא נהנית מפתרון המאחד את כלל התשתיות לפלטפורמה אחת מודרנית, המאפשרת חיסכון ברכש ובזמן ניהול. אנו שמחים לשמוע כי הפתרון השיג לצוות ה-IT בחברה שקט ושלווה כתוצאה מיציבות ואפס תקלות וכי הניהול קל ופשוט לצד יכולות הגידול בנפחי הפעילות והאחסון בקלות ובעלויות נמוכות יותר בהשוואה לפתרונות מסורתיים. בנוסף לכך, זוכה נוביי לשחרור מהתחייבות לעבודה עם ספק אחד כפי שקיים בפתרונות מתחרים".

לילך שמעוני, מנהלת לקוחות אנטרפרייז בנוטניקס ישראל.

לילך שמעוני, מנהלת לקוחות אנטרפרייז בנוטניקס ישראל. צילום: תמיר ברגיג

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים