מה חדש ב-Teams?

מיקרוסופט הציגה רשימה ארוכה של עדכונים בתוכנת פגישות הוועידה שלה, בהם אפשרות לשמור הקלטה של וובינר לשימוש לפי דרישה, ליצור עד 1,000 ערוצים עבור קבוצות קיימות, מתן גישה לאורחים ועוד

מיקרוסופט הציגה באופן רשמי את מגוון העדכונים והשינויים ששילבה במהלך החודש האחרון בתוכנת פגישות הוועידה ושיתוף הפעולה שלה Teams. מדובר ברשימה ארוכה של עדכונים, שכוללת גם התקני חומרה שקיבלו את ההסמכה של החברה כמתאימים לשימוש ב-Teams, והפוסט באתר הרשמי של Teams מציג את כל התכונות החדשות בקצרה.

אחת הבולטות בין התכונות היא אפשרות לשמור קובץ מוקלט של וובינר לשימוש לפי דרישה. "לאחר סיום סמינר מקוון, המארגנים יכולים לפרסם את הקלטת הווידיאו ולשלוח אוטומטית דוא"ל למשתתפים עם קישור לצפייה בסרטון לפי דרישה. הסרטון שפורסם יתארח בעמוד האירוע המקוון. ניתן לפרסם את הקלטה ממדור ההקלטות במסגרת ההגדרה וחוויית הניהול של הסמינר", מסבירים בחברה.

עוד אפשרות בולטת היא היכולת ליצור עד 1,000 ערוצים סטנדרטיים או משותפים עבור קבוצות קיימות, כך שהקבוצות לא צריכות לחשוש שייגמר המקום בגין ריבוי פרויקטים, ולא יהיה צורך בפתיחת קבוצות נוספות רק  בשל חוסר במקום. בהמשך צפויה היכולת הזו להיות זמינה גם עבור ערוצים פרטיים.

כן מרחיבה החברה את הפונקציונליות לטובת מתן גישה לאורחים לדיונים בקבוצות השונות. הם יוכלו להשתתף באופן מלא כולל אודיו/וידיאו, שיתוף מסך, שיתוף קבצים וגם שיחות אחד על אחד. הגישה לאורחים יכולה להתפרס על פני דיירים שונים, המתארחים בעננים שונים של מיקרוסופט, כל עוד הם זוכים לאמון של מנהל הערוץ, הקבוצה או השיחה.

תכונה נוספת היא אפשרות לשתף שיחות טלפון פיזיות עם הקבוצה. מדובר בשיחות PSTN באמצעות מספר טלפון משותף ועל ידי שימוש בתוכנית שיחות, כך שקבוצות המשתמשים יוכלו לבצע או לקבל שיחות באמצעות מספר אחד. התכונה החדשה הזו מספקת, לפי מיקרוסופט, דרך חלופית לאפשר שיחות למשתמשים שמתחברים לאנשי קשר חיצוניים בתדירות נמוכה יותר. השיחות המשותפות זמינות למשתמשים עם רישיון Teams Phone דרך E5 או Teams Phone Standard.

מעבר לכך, יש עוד מספר תכונות חדשות שונות, אחת מהן מעדכנת את היכולות השונות של שליחת הקלטות וידיאו קצרות, וכאמור יש רשימת התקני חומרה חדשים ארוכה למדי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים