מנכ"ל נוטניקס: "אצלנו יש גשר בין ישראלים לפלסטינים"

"האנשים והצוותים שלנו, שמורכבים בין היתר מישראלים ומפלסטינים, עובדים ביחד, גם עכשיו", אמר רג'יב רמסוואמי לאנשים ומחשבים ● לדבריו, "עסקינו בישראל הואטו לזמן מה בגלל המלחמה, אך הם חוזרים למה שהיה לפניה"

רג'יב רמסוואמי, מנכ"ל נוטניקס.

"בניגוד למצב המלחמה שבחוץ, אצלנו יש גשר בין ישראלים לפלסטינים. האנשים והצוותים שלנו, שמורכבים בין היתר מישראלים ומפלסטינים, עובדים ביחד, גם עכשיו", כך אמר רג'יב רמסוואמי, מנכ"ל נוטניקס, בתשובה לשאלת לאנשים ומחשבים. רמסוואמי שוחח עם עיתונאים במסגרת כנס NEXT. שהחברה עורכת השבוע בברצלונה.

"יש לנו בישראל צוות והרבה לקוחות. בגדול, הפעילות שלנו בישראל לא הושפעה מהמלחמה. חלק מעובדינו נקראו למילואים ותמכנו בהם, ו-וידאנו שהעובדים שלנו בטוחים. נכון שהעסקים הואטו לזמן מה, אבל הם חוזרים למה שהיה לפני המלחמה. אנחנו ממשיכים לעשות עסקים בישראל", ציין רמסוואמי.

הנושא שעמד במוקד השיחה עם המנכ"ל הוא הרכישה של המתחרה, VMware, על ידי ברודקום. רמסוואמי, שבילה חלק ניכר מהקריירה שלו בתפקידים בכירים ב-VMware, אמר כי "בתקופה שבין ההודעה על העסקה לסגירתה, ללקוחות רבים לא היה ברור מה יקרה בעתיד, ועכשיו הם מבינים את ההשלכות שלה על מפת הדרכים, העלויות שלהם וכדומה. דיברנו עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים רבים, וכולם מודאגים לגבי מהי האסטרטגיה ארוכת הטווח של ברודקום עם VMware".

"ההבדל הבסיסי שלנו אל מול VMware-ברודקום הוא שאנחנו בונים שיתוף פעולה ארוך עם לקוחות. אנחנו מחדשים כל הזמן וברור לי שארגונים שלא יהיו מרוצים מ-VMware לאחר הרכישה – יבואו אלינו", הוסיף.

במשפט שאיתו רמסוואמי סיכם את הנושא, הוא אמר כי "VMware היא חברה טובה עם טכנולוגיה טובה, וביליתי שם שנים רבות מחיי, אבל עכשיו היא חברה אחרת עם בעלות אחרת".

"מוקדם לבחון את תוצאות שיתוף הפעולה שלנו עם דל"

רמסוואמי מסתכל על הרחבת שיתוף הפעולה של נוטניקס עם דל, עם שני פתרונות חדשים, כאל עוד דרך של החברה שהוא מנהל להגיע ללקוחות חדשים. אחד הפתרונות שהושקו משלב בין פלטפורמת הענן של נוטניקס לשרתי ה-PowerEdge של דל, כדי לעמוד בדרישות שעולות ממגוון רחב של אפליקציות. בנוסף, על מנת לענות על הדרישות של ארגונים לגמישות ולאפשרות לבחור את האקו-סיסטם, יש לשתי החברות פתרון שישלב את פלטפורמת הענן של נוטניקס עם פתרון האחסון PowerFlex של דל. רמסוואמי אמר כי "מוקדם לבחון את תוצאות שיתוף הפעולה הזה, יידרש זמן לכך".

לדברי המנכ"ל, יש שלוש נקודות מבט שדרכן הוא מסתכל על AI: "הרצת אפליקציות של לקוחות, הרצה פנימית של GPT בנוטניקס ואיך אנחנו מטמיעים את ה-AI במוצרים שלנו – דבר שנצטרך להבין אותו יותר ויותר ככל שיחלוף הזמן וה-GenAI תחדור עוד יותר לחיינו. נוטניקס נמצאת בשלב מוקדם של שימוש ב-GenAI. אחת ההתמקדויות העיקריות שלנו הוא בשימוש בבינה מלאכותית יוצרת כדי להיות יותר יעילים ופרודוקטיביים. אנחנו משתמשים בפתרון GPT-in-a-box שלנו בארגון התמיכה שלנו, ואני יכול לומר שהתוצאות טובות".

לסיכום אמר רמסוואמי כי "אנחנו חברה גלובלית. אזורי הפעילות העיקריים שלנו הם שלנו הם צפון אמריקה, EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) – שם אנחנו מתרחבים מאוד באחרונה – ואמריקה הלטינית. ארגונים ברחבי העולם רוצים לבנות אפליקציות מודרניות ובינה מלאכותית ארגונית, ואנחנו מסייעים להם בכך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים