סמנכ"לים חדשים בבזק בינלאומי

ליאת חיניץ-אברהמי מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש ומינהל ● גמי גריגו מונה לסמנכ"ל שירות טכני ודליברי

בזק בינלאומי הודיעה על מינוי שני סמנכ"לים חדשים, המשלימים את השדרה הניהולית שתוביל את החברה בשנים הבאות, שבהן תתמקד בשוק פתרונות ה-IT והתקשורת לעסקים וארגונים.

ליאת חיניץ-אברהמי, 43, מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש ומינהל. במסגרת תפקידה תוביל את כלל פעילויות משאבי האנוש בחברה – תהליכי גיוס, רווחה, למידה והדרכה, פיתוח ארגוני, שכר והטבות, פעילות קהילה ותקשורת פנים ארגונית. בנוסף, תהיה אמונה על פעילות המינהל – ביטחון, תחבורה, נכסים, אחזקה וניקיון.

חיניץ-אברהמי החלה את דרכה בבזק בינלאומי לפני 19 שנים, ובמהלך השנתיים האחרונות הובילה את הבנייה המחודשת של החברה, תוך הובלת תהליכים חוצי חברה, רתימת ממשקים והוצאה לפועל של תהליכים ארגוניים המותאמים לאסטרטגיה החדשה של החברה.

היא בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במינהל עסקים, עם התמחות במשאבי אנוש ושיווק מהאוניברסיטה הפתוחה.

גמי גריגו, 55, מונה לתפקיד סמנכ"ל שירות טכני ודליברי. במסגרת תפקידו יוביל גריגו את השירות הטכני בעולמות ה-IT, אבטחת מידע, תקשורת, סיסטם וה- Collaboration, וכן ינהל את פעילות המרלו"ג ושרשרת האספקה. גריגו ימשיך להוביל את שינוי התפיסה במסע חוויית הלקוח בחברה, תוך הובלת חזון חדשני והטמעת השירות הדיגיטלי ללקוחות החברה.

גריגו עובד בחברה כשנתיים וחצי, שבמהלכן הוביל פרויקטים מורכבים ועתירי משאבים מול לקוחות עסקיים גדולים במשק, וניהל בהצלחה מרובה את הפעילות האינטנסיבית מול משרדי הממשלה וגופי הביטחון השונים במהלך מלחמת "חרבות ברזל".  גריגו בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים