גם רימיני סטריט מכוונת ללקוחות VMware

כמו נוטניקס, גם רימיני סטריט זיהתה שחלק מלקוחות ענקית הווירטואליזציה רוצים לעבור ממנה, בשל רכישתה על ידי ברודקום – והחלה להציע שירותי תמיכה, אבטחה וייעוץ גם להם

המתחרות עטות על פלח השוק שרכישת VMware על ידי ברודקום יצרה.

נוטניקס לא לבד: השינויים בהיצע ובאופני התשלום של מערכות VMware, בשל רכישתה על ידי ברודקום, הביאו גם את רימיני סטריט להיכנס לתחום, ולהתחיל להציע שירותי תמיכה גם עבור המוצרים והתשתיות מבית ענקית הווירטואליזציה.

השירותים המוצעים הם שירותי תמיכה, אבטחה וייעוץ, שיאפשרו ללקוחות VMware בעלי רישיון קבוע להמשיך להפעיל את המערכות הנוכחיות שלהם למשך שנים קדימה, ובעלויות דומות לאלה שהם משלמים כעת.

מה אומרים המומחים?

אחד האנליסטים אמר כי "ללקוחות ארגוניים שלא ירצו להמשיך לעבוד עם VMware בבעלות החדשה ייקח זמן להגר ממנה. המצב מהווה הזדמנות לא רק עבור נוטניקס, אלא גם עבור חברות שמספקות שירותי תמיכה ותחזוקה. רימיני סטריט זיהתה את חוסר שביעות הרצון משינוי מודל התמחור וקפצה על ההזדמנות". אנליסט אחר ציין כי "חלק מהלקוחות, שמריצים את המערכות הווירטואליות שלהם בקרקע, און-פרם, שוקלים לעזוב אותן, אבל זה הליך שייארך חודשים רבים". מומחי גרטנר צופים שלחלק מהלקוחות של VMware ייקח בין שנה וחצי לארבע שנים כדי "לעזוב את ענקית הווירטואליזציה באופן מוחלט".

"רימיני סטריט זיהתה פלח שוק חדש עבורה: לקוחות של VMware שיש להם רישיון קנייני ומשלמים סכומים גבוהים על תחזוקה", ציין אנליסט אחר. "שינוי תנאי התמחור והמעבר למודל תשלום עם חבילת רישיונות שנכפית על הארגונים הביא לכך שחלק מהלקוחות, אלה שהם בעלי הרישיונות הקבועים – חשים מעורערים".

בצד של הלקוחות, קנטארו ימאמוטו, מנהל אסטרטגיית ה-IT בתאגיד הכימיקלים היפני JSR, אמר כי "רימיני סטריט נותנת לנו תמיכה יוצאת מהכלל לפלטפורמת המחשוב שלנו. נרחיב את התמיכה שלה גם למוצרי VMware שברשותנו".

לדברי סת' רבין, מנכ"ל ונשיא רימיני סטריט, "ארגונים שיש להם רישיון קבוע לשימוש במוצרי VMware עומדים כעת בפני העלאות משמעותיות בתעריפים השנתיים שישלמו. שירותי התמיכה הגלובלית שלנו משמשים בהצלחה אלפי לקוחות ביותר מ-100 מדינות, במשך כמעט שני עשורים".

לא התקבלה תגובת ברודקום לדיווח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים