מספר הליבות הגרפיות ב-iPad Air החדשים – פחות מההבטחה של אפל

החברה הבטיחה בהכרזה על הטאבלטים הללו כי הם יגיעו עם 10 ליבות גרפיות, אולם בפועל, מעבד ה-M2 שלהם מכיל 9 ליבות גרפיות בלבד ● המספר החדש מוצג באתר הבינלאומי של אפל, אבל לא באתר הישראלי

רציתם 10 ליבות גרפיות במעבד ה-M2 שב-iPad Air החדש? יש רק 9.

כשאפל הכריזה על הטאבלטים החדשים במשפחת ה-iPad Air שלה, עם מסכים בגדלים של 11 ו-13 אינץ', היא סיפרה שהם יגיעו עם מעבדי ה-M2 של החברה. מעבדים אלה החליפו את מעבדי הדור הקודם – M1, ולפי ההודעות של החברה הם אמורים היו להיות מצוידים ב-10 ליבות גרפיות.

אולם, משהו קרה בדרך מההודעה עד לתחילת המכירה בפועל: חודש אחרי ההשקה, אפל מספרת כעת כי מעבד ה-M2 בטאבלטים הללו מכיל 9 ליבות גרפיות בלבד, ולא 10. יש להזכיר שמספר הליבות הגרפיות משפיע על ביצועי הבינה המלאכותית של כל מכשיר.

השינוי הזה כבר מוצג בדף המוצר של ה-iPad Air באתר הראשי של החברה, אבל באתרים בינלאומיים רבים, כדוגמת האתר הישראלי, עדיין מופיע 8 ליבות עיבוד, 10 ליבות שבב גרפי ו-16 ליבות שבב עצבי – כמו בהודעה לעיתונות המקורית.

קשה להאמין שאפל מתכוונת למכור גרסאות מסוימות, ואחרות, של אותו טאבלט במדינות שונות, כך שבהחלט מדובר בסיפור קצת מוזר מבחינת תיאום בין המחלקות השונות של החברה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים