מטריקס מוצרי תוכנה תפיץ את פתרונות רדיס הישראלית

רדיס מפתחת מערכת משוכללת של מסד נתונים ועיבודם בזיכרון, והמהלך נועד לקידום פתרונות עתירי ביצועים בתחום הביג דאטה

מימין לשמאל: אלכס ורשבסקי, מנהל תחום דאטה במטריקס מוצרי תוכנה; וליאור בלאסן, מנהל פעילות עסקית ברדיס ישראל.

חטיבת מוצרי התוכנה של חברת מטריקס חתמה על הסכם ייצוג והפצה עם חברת רדיס (Redis), המפתחת מערכת מסד נתונים ועיבודם בזיכרון, שלדבריה היא "מהמהירות, המתקדמות והמובילות בעולם".

במסגרת שיתוף הפעולה, מטריקס תציע ללקוחות בישראל את כלל פתרונות רדיס שנועדו "לייעול, שיפור וניהול נתונים, יישומים ומערכות ארגוניות באופן מיטבי, פשוט, נוח ומהיר במיוחד מבחינת ביצועים, עם יכולת שרידות, סקיילביליות, אפשרות אחסון בכל העננים כולל On Premise, ואמינות ברמה הגבוהה ביותר".

השותפות עם רדיס מרחיבה את היצע הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים שמציעה מטריקס ללקוחותיה וצפויה להביא לחדשנות ולשיפורים משמעותיים בתחום הביג דאטה בקרב ארגונים גדולים בישראל, דבר הקריטי לעידן הדיגיטלי הנוכחי.

אלכס ורשבסקי, מנהל תחום דאטה במטריקס מוצרי תוכנה: "ההסכם עם רדיס מהווה צעד חשוב בהמשך הגדילה וההתפתחות של מטריקס בתחום הטכנולוגיות החדשניות. רדיס מביאה איתה יכולות מהפכניות שישנו את פני העבודה עם מסדי נתונים גדולים בארגונים, הדורשים עיבודים מהירים מאוד, ואנו גאים להיות חלק מהמהלך הזה".

ליאור בלאסן, מנהל פעילות עסקית ב-רדיס ישראל: "השותפות עם מטריקס מסמלת את מחויבותנו להביא ללקוחותינו את הפתרון הטוב ביותר בשוק בתחום הביג דאטה. אנו מאמינים שהטכנולוגיה המתקדמת של רדיס תאפשר לארגונים בישראל לקחת צעד גדול קדימה לעבר יעילות וביצועים מקסימליים".

מהחברות נמסר גם כי על רקע חתימת ההסכם החדש, ולרגל השקת שיתוף הפעולה באופן רשמי, מתוכננת סדרת מפגשים והדרכות ללקוחות מטריקס, כדי להציג בפניהם את הפוטנציאל העסקי העצום הטמון בשימוש בטכנולוגיות של רדיס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים