ראפיד מצמצמת פעילות בישראל ומפטרת עשרות עובדים

החברה מפטרת 30 עובדים בארץ ומעבירה את המשרות למזרח אירופה ודרום אמריקה ● הסיבה היא לא ירידה בפעילות חברת הפינטק, אלא רצון לצמצם הוצאות

פיטורים בראפיד.

יוניקורן הפינטק הישראלי ראפיד עומד לפטר 30 עובדים בישראל ולהעביר חלק מהפעילות שלו, ואיתו משרות, למזרח אירופה ודרום אמריקה – כך פורסם אמש (ג').

ראפיד הוקמה ב-2016 בשם CashDash על ידי אריק שטילמן, ארקדי קרפמן ועומר פריאל. היא מפתחת ומפעילה פלטפורמה לתשלומים בינלאומיים לעסקים וצרכנים, שמאפשרת לבצע העברות בנקאיות, העברות לארנקים אלקטרוניים, תשלום מזומן ועוד. החברה נחשבת למוצלחת מאוד, ובמהלך השנים היא קנתה כמה חברות בתחום הפינטק באירופה ובמזרח הרחוק. בין היתר, היא רכשה שתי חברות איסלנדיות: באפריל 2020 את חברת סליקת כרטיסי התשלום קורטה וביולי 2021 את חברת התשלומים ואליטור. באוגוסט אשתקד היא רכשה את חברת התשלומים PayU GPO תמורת 610 מיליון דולר – אם כי מדובר ברכישה של פעילות החברה רק באירופה, במזרח התיכון, באפריקה ובאמריקה הלטינית, ולא בהודו, בטורקיה ובדרום מזרח אסיה.

נכון לעכשיו ראפיד מעסיקה 1,700 עובדים ב-22 מרכזים ברחבי העולם, מתוכם יותר מחצי – 800 – בישראל. כאמור, כעת מפטרת החברה 30 מהם, המהווים כ-4% מכלל כוח האדם שלה בארץ, ומעבירה את המשרות למזרח אירופה ודרום אמריקה. הסיבה לפיטורים היא לא ירידה בפעילות החברה, אלא עקב הרצון לצמצם הוצאות, שכן עלות העסקת העובדים במזרח אירופה ודרום אמריקה זולה יותר מאשר בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים