"הזרז האמיתי למינוף טכנולוגיות חדשות טמון במנהיגות ארגונית"

"הוא טמון במנהיגות שמסוגלת לרתום את הכלים החדשים הללו לבנייתן של אסטרטגיות חדשניות לצמיחה ולהצלחה", אמרה טלי חמו, מנהלת תחום קורסים והכשרות ב-PMI ישראל

טלי חמו, מנהלת תחום קורסים והכשרות בעמותה לניהול פרויקטים, PMI ישראל.

"הזרז האמיתי למינוף של יכולות טכנולוגיות חדשות טמון לא רק בטכנולוגיות עצמן, אלא גם במנהיגות ארגונית – מנהיגות שמסוגלת לרתום את הכלים החדשים הללו לבנייתן של אסטרטגיות חדשניות לצמיחה ולהצלחה", כך אמרה טלי חמו, מנהלת תחום קורסים והכשרות בעמותה לניהול פרויקטים, PMI ישראל.

חמו דיברה בכנס השנתי של העמותה. האירוע נערך שלשום (ג'), בהפקת אנשים ומחשבים, באולם האירועים לאגו בראשון לציון, בהשתתפות מאות מקצוענים.יות מהתחום. הוא התקיים זו הפעם ה-28 ונשא את הכותרת "יחד מצליחים יותר".

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

בדבריה הציגה חמו ממצאי סקר שערכה העמותה, שממנו עולה כי 91% ממנהלי הפרויקטים בארגונים ומהמנהלים בכלל מאמינים שתהיה בארגון שלהם בינה מלאכותית באופן שיביא להשפעה כלשהי עליו. אולם, ציינה, "רק 21% מהם משתמשים ב-AI".

"ארגון PMI העולמי", אמרה חמו, "השיק באחרונה גרסה חדשה לכלי ניהול הפרויקטים PMI Infinity. הגרסה העדכנית שלו מעניקה למשתמשים תכונות שייקחו את התרגול וניהול הפרויקטים שלהם לשלב הבא. אנחנו לא מתחרים ביכולות האלה עם הבינה המלאכותית, אלא לומדים לאמץ אותה. הגרסה החדשה מכילה שיפורים לצרכי ניהול הפרויקטים היומיומיים, ביניהם: ניווט חכם לשיטות המומלצות הרלוונטיות והעדכניות ביותר, שיעלו את הצלחת הפרויקט; ספרייה הולכת וגדלה של יותר מ-14 אלף קטעי תוכן, שנבדקו על ידי חברי PMI ומובילי ניהול פרויקטים ברחבי העולם; מקורות תוכן מקוריים לאימות מהיר וקל; והנחיות מומלצות לחקירה מעמיקה יותר ולדיונים בזמן אמת, באמצעות ממשק הצ'ט".

היא הוסיפה כי "מהפכות טכנולוגיות מלוות תמיד בחששות. עד היום, הרובוטים לא החליפו אותנו, אבל עדיין נדרש להדביק את הפער ולרכב על גל החדשנות קדימה, לטובת הצלחת הארגון".

חמו סיימה בציינה כי "כדי להצליח בעולם החדש, נדרש ללמוד אותו. אנחנו עורכים כמה קורסים, ביניהם קורס ראשון בעברית לניהול פרויקטים בישראל, הדן בניהול בכלל ובניהול פרויקטים בפרט לצד בינה מלאכותית. הוא כולל כמה נושאים, בהם מבוא ל-AI, ההשפעה של הבינה המלאכותית בכלל ושל זו היוצרת בפרט על ארגונים, ניהול נתונים וכן מוכנות ארגונית ל-AI".

אילו הם הפרויקטים המצטיינים?

בכנס הוענקו אותות לפרויקטים המצטיינים. במסלול תשתיות מחשוב זכו במקום הראשון אנשי משרד הבריאות, על פרויקט שדרוג והעברת אתר האינטרנט לענן הממשלתי. במסלול מתודולוגיה ותהליכים זכו אנשי אלביט מערכות, בשל פרויקט "מודדים להצלחה". את המקום הראשון במסלול ביטחון ותשתיות לאומיות קטפו אנשי חיל האוויר, בשל פרויקט מאמני טיסה שמשון וקרנף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים