פלייטיקה השיקה קמפיין לתמיכה בקהילת הלהט"ב בישראל

החברה הפיקה צילומי תדמית בהשתתפות חברי וחברות התא הלהט"בי שלה, LGBTika, תחת הסלוגן Proud to be ● כמו כן, היא מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם ארגון הנוער הגאה איגי

דקל עובדיה בקמפיין של פלייטיקה.

פלייטיקה השיקה באחרונה קמפיין לחודש הגאווה, שמסתיים היום (א'), ובו צילומים של חברות וחברי התא הגאה שלה, LGBTika, תחת הכותרת Proud to be (גאה להיות). הקמפיין הוא חלק משיתוף פעולה של פלייטיקה עם ארגון הנוער הגאה איגי.

המצולמים.ות התבקשו להציג את עצמם כמו שהם, לשקף את הזהות שלהן ואת מה שהן גאות בו. "אוסף התצלומים שנוצר ממחיש את מקומו של הפרט בחברה – הן בפלייטיקה והן בחברה הישראלית", נמסר. הקמפיין עסק במשמעויות שונות של גאווה – בזהות המינית, בסטטוס הזוגי, בהיות המצולמים.ות ישראלים.ות, בשירות המילואים, בעבודה בהיי-טק ועוד – כל אחת ואחד לפי בחירתו.ה.

הקמפיין של פלייטיקה ואיגי.

מורן מישל דנקנר בקמפיין של פלייטיקה. צילום: מאיר כהן

בפלייטיקה אומרים כי "הצלם מאיר כהן היה קשוב לרגשות ולצרכים של המצולמים.ות, והצליח לשחרר מהם.ן הבעות ותחושות אותנטיות ומרשימות. אוסף התצלומים יוצג במהלך השנה במרכז הנוער של איגי, במשרדי פלייטיקה, בערוצי המדיה החברתית של העמותה והחברה, ועוד".

בנוסף, פלייטיקה ואיגי קיימו לפני ימים אחדים אירוע במרחב הטרנדי The George בתל אביב, בהשתתפות ידידי העמותה, תורמים ושותפים. האירוע כלל שיחה פתוחה ואמיצה של סטודנטים.ות ובוגרי.ות המכללה התעסוקתית לקהילה הלהט"בית מרשה עם דורין אטיאס, שעסקה באתגרי צעירים.ות להט"בים.ות בסיכון, וכן באפליה נגד צעירות וצעירים גאים מהחברות הערבית, החרדית והטרנסית, ובאתגרים שהם עומדים בפניהם. קמפיין הצילומים נחשף באירוע.

הקמפיין של פלייטיקה.

מיכאל שלסטוב בקמפיין של פלייטיקה. צילום: מאיר כהן

לפלייטיקה יש שיתוף פעולה נרחב עם איגי, והיא אף תומכת במרכז ג'יין אדאמס של העמותה, שמוקם בימים אלה במטרה להעניק מענה טיפולי רגשי-מקצועי לבני נוער וצעירים להט"בים, כמו גם הכשרה ומחקר פסיכו-סוציאלי בתחום. המרכז יציע טיפולים קליניים מסובסדים, סיוע במצבי חירום נפשיים, עזרה במיצוי זכויות, ליווי והדרכת הורים, והכשרות לצוותי רווחה וחינוך ברחבי הארץ. כמו כן, פלייטיקה תומכת במכללת מרשה, מארחת מפגשי הכשרה של איגי ומכירה בהתנדבויות של עובדי החברה בארגון הנוער הגאה.

"שנה קשה, במיוחד לבני הנוער מהקהילה הלהט"בית"

חן אריאלי, יו"רית איגי, אמרה כי "השנה האחרונה הייתה קשה במיוחד עבור כל בני ובנות הנוער בישראל, ועל אחת כמה וכמה עבור נוער וצעירים מהקהילה הלהט"בית, שלצד המלחמה נאלצים להתמודד עם עלייה בלהט"בפוביה, הסתרה וחוסר קבלה. המענים הנפשיים והחברתיים שאיגי מציעה הם מצילי חיים, ושיתוף הפעולה עם פלייטיקה יאפשר לנו להמשך לייצר מרחבים בטוחים עבור אלפי בני נוער וצעירים בכל רחבי הארץ".

לדברי דקל עובדיה, דירקטור בפלייטיקה ומי שלצד דוד כהן מייזלס ועדי דוידי מוביל את LGBTika, "ה-DNA של החברה שואף לכך שכל אחד ואחת יוכל להציג את דמותו האותנטית בפני הסביבה בדיוק כפי שהוא. המסר שלנו היה מאז ומתמיד פשוט – תהיו נאמנים לאישיותכם ואנחנו נפעל לוודא שהסביבה שלכם מאפשרת ומעודדת זאת. פלייטיקה, ו-LGBTika בפרט, חרטו על דגלם להוביל את האג'נדה של תמיכה בקהילת הלהט"ב בהיי-טק הישראלי ובחברה הישראלית בכלל. שיתוף הפעולה עם איגי הוא צעד טבעי עבורנו וחלק ממארג שלם של פעילויות שאנחנו עורכים במהלך השנה. בשנה שבה נרשם בישראל המספר הגבוה ביותר של מקרי להט"בפוביה ואלימות כלפי הקהילה, חשוב לנו לעמוד לצידה ולתמוך בה ובזכות הבסיסית לשוויון, תוך הקצאת כלים ומשאבים שיסייעו לחברי הקהילה הגאה בשנה מאתגרת זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים