Google Translate מקבל תמיכה ב-110 שפות חדשות

בכך מגיע המספר הכולל של השפות הנתמכות ל-243

תומך ב-243 שפות. Google Translate.

גוגל הודיעה, כי Google Translate מקבל את "ההרחבה הגדולה ביותר אי פעם". החברה מוסיפה תמיכה ב-110 שפות חדשות, ובכך מגיע המספר הכולל של השפות הנתמכות ל-243.

אפליקציית התרגום של גוגל הושקה בשנת 2006, ומאז הוסיפה לה החברה לאט ובאופן עקבי תמיכה בשפות נוספות. בחודש שעבר נוספה תמיכה ב-24 שפות חדשות, וכעת, כאמור, החברה הוסיפה תמיכה בעוד 110 שפות.

"כעת, אנו משתמשים בבינה מלאכותית כדי להרחיב את מגוון השפות שבהן אנו תומכים. הודות למודל השפה הגדול שלנו PaLM 2, אנו משיקים 110 שפות חדשות ל-Google Translate, ההרחבה הגדולה ביותר שלנו אי פעם", כותבת החברה בהודעתה.

לשם השוואה, Apple Translate תומך ב-20 שפות ו-Microsoft Translator תומך ב-135 שפות, וכעת לגוגל יש יתרון בקרב שלוש השחקניות המובילות.

עוד מציינת גוגל בהודעתה, כי "השפות החדשות הללו מייצגות יותר מ-614 מיליון דוברים, מה שפותח אפשרות של תרגום לכ-8% מאוכלוסיית העולם. חלקן הן שפות עולמיות מרכזיות עם יותר מ-100 מיליון דוברים. אחרות נהוגות בקהילות קטנות של ילידים, ולכמה מהן אין כמעט דוברי שפת אם, אלא רק כאלה שפעילים בחידוש השפה. כרבע מהשפות החדשות הן מאפריקה, מה שמייצג את ההתרחבות הגדולה ביותר שלנו של שפות אפריקניות עד כה, כולל פון, קיקונגו, לואו, גה, סוואטי, ונדה ו-וולוף. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, וככל שאנו ממשיכים לשתף פעולה עם בלשנים מומחים ודוברים של השפות, נתמוך בזני שפות נוספים ובצורות איות נהוגות לאורך זמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים