שרת החינוך והמחקר הגרמנית: "ניאבק בחרם האקדמי על ישראל"

"נחזק את השת"פ המדעי בין המדינות", אמרה השרה בטינה סטארר ווצינגר בפגישה עם שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, גילה גמליאל ● השרה גמליאל: "השת"פ - אבן יסוד בתקופה מאתגרת זו"

שרת החינוך והמחקר של גרמניה, בטינה סטאק וונצינגר (מימין), ושרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, גילה גמליאל.

שרת החינוך והמחקר של גרמניה, בטינה סטאק וונצינגר, ביקרה באחרונה בישראל ונפגשה עם שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה, גילה גמליאל. בפגישה דנו השתיים בדרכים לחיזוק שיתוף הפעולה המחקרי בין שתי המדינות בתחומי החדשנות, המדע והטכנולוגיה. במהלך הביקור אמרה האורחת: "נחזק את שיתוף הפעולה המדעי בין המדינות ונאבק יחדיו בחרם האקדמי". כמו כן, היא הביעה את תמיכתה בשחרור החטופים המוחזקים על ידי החמאס.

"שיתוף הפעולה המדעי בין ישראל לגרמניה הוא אבן יסוד ביחסים בין המדינות. בתקופה מאתגרת זו, חשוב מתמיד לחזק ולהעמיק את הקשרים המחקריים והאקדמיים בינינו. השרה סטארק-ווצינגר הביעה תמיכה איתנה בישראל ומחויבות לקידום המצוינות המדעית המשותפת", אמרה גמליאל.

השרה גמליאל ציינה את מחויבותה ועמידתה האיתנה של גרמניה לצד ישראל בנושאים מדיניים וביטחוניים, ברקע התגברות האנטישמיות, המחאה והחרם האקדמי על ישראל בעולם. בפגישה הוזכרו גם תוכניות משותפות לישראל ולגרמניה בתחומי מדעי הים, הסרטן, האלקטרוכימיה ועוד. במסגרת זו מתקיימים שיח מדעי בין מדענים משתי המדינות, חילופי סטודנטים, כנסים וכדומה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים