גיא שבתאי, מנמ"ר Max – בפאנל המגזר הפיננסי בכנס של Lynx

שורת בכירים ישתתפו בכנס Future of AI & FinTech Junction 2024 Annual Summit של Lynx ● והפעם: גיא שבתאי מספר על מהפכת ה-AI באחת מחברות האשראי הגדולות במדינה

גיא שבתאי, מנמ"ר Max.

גיא שבתאי, מנמ"ר Max, ישתתף בפאנל מנמ"רים בכירים מהמגזר הפיננסי, שייערך במסגרת כנס Future of AI & FinTech Junction 2024 Annual Summit של Lynx מבית אנשים ומחשבים. הכנס יתקיים ביום ב', ה-15 ביולי, באקספו תל אביב.

שבתאי מכהן כמנמ"ר Max מזה מעל שלוש שנים. לפני כשנה הוא מונה, בנוסף לכך, לסמנכ"ל טכנולוגיה ופרויקטים בחברה. אגף טכנולוגיה ופרויקטים אחראי על התשתיות הטכנולוגיות של Max, על פרויקטים של פיתוח מוצרי החברה, לרבות מבוססי דאטה, דיגיטל וטרנספורמציה לפתרונות ענן, וגם על אבטחת המידע. לשבתאי תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע ותואר שני – שניהם מהטכניון. הוא מילא שורת תפקידים ב-Max מ-2012, כשהיא עוד הייתה לאומי קארד.

תפיסת עולמו של שבתאי, שהפכה להיות תפיסת העולם של האגף, היא שאגף הטכנולוגיות ב-Max מחובר אינטגרטיבית לעסק, ליישום התוכניות העסקיות של החברה. הדבר בא לידי ביטוי בין היתר בכך שהאגף מוביל את הפרויקטים לבניית המוצרים העסקיים בארגון. שיטת העבודה שלו אג'ילית ומשרתת זמן הגעה מהיר לשוק, קבלת פידבק מהלקוח על המוצרים ושיפור של המוצרים בפרקי זמן קצרים.

איך מהפכת ה-AI באה לידי ביטוי ב-Max?
שבתאי: "Max היא חברת פיננסים טכנולוגית, שמתעסקת עם מודלי דאטה ו-AI כבר שנים. המהפכה והחידוש שאנחנו חווים באחרונה הם טכנולוגיות ה-GenAI.

לתפיסתנו, זו מהפכה שתשפיע עלינו בארבעה אופנים: שיטות העבודה של כל אנשי המטה, בהם אנשי הפיתוח, הטכנולוגיות, הכספים, השיווק, האסטרטגיה ועוד – ישתנו. שנית, הקשר עם הלקוחות יושפע מכך, וכבר מושפע, בזכות כלים שאנחנו בונים באמצעות GenAI עבור אנשי שירות הלקוחות, בהם בוטים, שנותנים שירות מצוין, מהיר ומדויק ללקוח הקצה. אלה אף מייעלים את העבודה של הנציגים, שמוכוונים יותר נכון, ויש להם יותר כלים שמפנים אותם להתעסק עם הלקוחות עצמם ופחות במסביב. למשל, כלי של סיכום שיחות. שלישית, ה-GenAI משפרת את המודלים – בעולמות של מודלי חיתום, מודלי סיכון ומודלים שיווקיים. עולם מדעי הנתונים חווה קפיצת מדרגה ומשכך, היכולות משתכללות עבור כל מודל. תחום נוסף שבו המהפכה הזו משפיעה הוא הגנת הסייבר.

בכל אחד מהאספקטים הללו יש רשימה של לא מעט פרויקטים, בחינת טכנולוגיות וסביבות ייעודיות – פתרונות ענן, און-פרם, שימוש במודלי GenAI שונים, שימוש בכלי OpenAI ועוד. התפיסה היא של שימוש בריבוי פלטפורמות ובריבוי מוצרים. שילוב של מוצרים ושירותים חיצוניים לצד הטמעה של מודלים בתוך הארגון, ואז התאמות נדרשות. חייב להיות שילוב של הדברים".

באופן כללי, מה יש לך לומר על עולם ה-GenAI?
"עולם ה-GenAI הוא חדש, והוא משתנה בקצב מטורף. חלק מהעניין הוא לא להיחפז – ללמוד כל העת על מה שקורה בשוק, ולבחור בפתרונות שהם מספיק יציבים ותומכים במה שהארגון ואנשיו רוצים וצריכים".

רוצים לשמוע עוד על טכנולוגיה לעולם הפיננסים? מתעניינים בפינטק? לפרטים נוספים ולהרשמה לכנס לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים