יקי זנו, מנמ"ר מנורה מבטחים – בפאנל המגזר הפיננסי בכנס של Lynx

שורת בכירים ישתתפו בכנס Future of AI & FinTech Junction 2024 Annual Summit של Lynx מבית אנשים ומחשבים ● והפעם: יקי זנו, מנמ"ר מנורה מבטחים

יקי זנו, מנמ"ר מנורה מבטחים.

יקי זנו, מנמ"ר מנורה מבטחים, ישתתף בפאנל מנמ"רים בכירים מהמגזר הפיננסי, שייערך במסגרת כנס Future of AI & FinTech Junction 2024 Annual Summit של Lynx מבית אנשים ומחשבים. הכנס יתקיים ביום ב', ה-15 ביולי, באקספו תל אביב.

זנו פעיל בעולמות הניהולי והטכנולוגי מזה שנים רבות. הוא הגיע למנורה מבטחים משירות בתי הסוהר, שאליו הוא הצטרף, כמנמ"ר, באפריל 2021, וקיבל דרגת תת גונדר. זנו החליף בשב"ס את אילן שם טוב, ששימש כממלא מקום. כמה חודשים לפני שהצטרף לשב"ס, זנו פרש מתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק דיסקונט, שבו הוא שימש במשך שלוש שנים. כמו כן, הוא היה סמנכ"ל וראש חטיבת טכנולוגיות ורשת בבזק.

יש לציין שזנו הינו בוגר מכללת בזק, ובעל תואר ראשון בהנדסת מחשבים מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון – שני תארים שאותם הוא סיים בהצטיינות.

פאנל המגזר הפיננסי הוא אחד משורה של פאנלים והרצאות שיתקיימו בכנס Future of AI & FinTech Junction 2024 Annual Summit, ויעסקו בהתפתחויות החמות ובטכנולוגיות החדשות בעולמות הפינטק וה-AI.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים