מיקרוסופט ממשיכה לפטר עובדים: בימים האחרונים בוצע עוד סבב

לא ברור כמה עובדים פוטרו, והאם וכיצד המהלך השפיע על ישראל ● מדובר בחלק מהתוכנית של מיקרוסופט "לייעל" פעילויות קיימות ולהשקיע יותר בתחומים מחוללי צמיחה

פיטורים במיקרוסופט.

מיקרוסופט ממשיכה בתוכנית שלה, שהחלה בראשית השנה, של פיטורי עובדים, וביצעה באחרונה עוד סבב – כך דווח בתקשורת, ומיקרוסופט אישרה. עם זאת, החברה לא מסרה בכמה עובדים מדובר והיכן הם ממוקמים, וממיקרוסופט ישראל לא נמסרה תגובה לפניית אנשים ומחשבים. יצוין כי בחודש שעבר פורסמו הערכות שלפיהן הענקית מרדמונד עומדת לפטר 1,500 עובדים בגל הקרוב.

על פי הדיווחים, הפיטורים השפיעו על מחלקות ואזורים גיאוגרפיים שונים במיקרוסופט. כך, למשל, מפוסט שפרסם אחד המפוטרים בלינקדאין עולה שפוטרו עובדים ביחידות המוצר והתכנות של חברת הענק. בפוסט נוסף כתבה אנג'לה וינס, מנהלת מוצר בכירה בחברה: "שלום, חברים. כחלק מהפיטורים האחרונים במיקרוסופט, פיטרו גם אותי, ואני מחפשת עכשיו את ההרפתקאה הבאה בקריירה שלה. זה היה מסע מדהים ואני מודה מאוד על ההזדמנויות שניתנו לי במהלכו". עובדת אחרת, שהועסקה במחלקת Xbox, כתבה ב-X: "אני עצובה להודיע שפוטרתי ממיקרוסופט. לכל אלה שהיו חלק מצוות Xbox – תודה רבה. אני מקווה שעשיתי אתכם גאים".

הפיטורים הם חלק מהאסטרטגיה של מיקרוסופט "לייעל" פעילויות קיימות ולהשקיע בתחומים מחוללי צמיחה. דובר מטעם החברה מסר ל-GeekWire כי "התאמות ארגוניות ושל כוח העבודה הן הכרחיות וחלק רגיל מניהול העסקים שלנו. נמשיך להעדיף ולהשקיע באזורי צמיחה שהינם אסטרטגיים לעתידנו, ובתמיכה בלקוחות ובשותפים שלנו".

גל הפיטורים הקודם במיקרוסופט בוצע בחודש מאי וכלל 1,000 עובדים בכל מחלקות החברה. גל זה והגל הנוכחי בוצעו לקראת סוף השנה הכספית של החברה, שהסתיימה ב-30 ביוני. מומחים מצביעים על כך שפיטורי עובדים לקראת תחילתה של שנה כספית חדשה הם לא דבר שכיח במיקרוסופט. כמו כן, בחודש ינואר פיטרה מיקרוסופט 1,900 עובדים מחלקת הגיימינג שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים