אמדוקס צפויה לפטר עד 3,000 עובדים

החברה עומדת בפני גל פיטורים של 5%-10% מכוח האדם שלה, כאשר חלק מהמפוטרים צפויים להגיע מישראל ● הכנסות אמדוקס אמנם עלו ברבעון השני של השנה, אבל היא הורידה את התחזית השנתית שלה

בניין אמדוקס ברעננה.

אמדוקס עומדת לבצע בקרוב גל פיטורים, כאשר על פי ההערכות הוא עלול להגיע עד לכדי 3,000 עובדים – כך לפי דיווח בכלכליסט, שפורסם היום (ה'). חלק מהמפוטרים צפויים להיות מישראל. מספרם לא נמסר.

ענקית התוכנה הישראלית צפויה להיפרד בקרוב מ-5%-10% מכוח האדם שלה, שעומד על כ-29 אלף עובדים. כ-5,000 מהם מועסקים בישראל. על אף שלדבריה, העסקת כוח אדם ישראלי חשוב לה, אמדוקס מצמצמת בשנים האחרונות את מספר העובדים שלה בארץ. אשתקד היא פיטרה 2,700 עובדים – 700 מהם במחצית הראשונה של השנה ו-2,000 במחצית השנייה. כמה מאות מהמפוטרים היו מישראל.

הפיטורים מגיעים על אף שאמדוקס הציגה תוצאות עסקיות טובות ברבעון הראשון של השנה, עם גידול של 2% בהכנסות. עם זאת, היא הורידה את תחזית ההכנסות השנתיות שלה לעלייה של 1.6%-3.6%. מאז תחילת השנה ירד שער המניה של החברה ביותר מ-4.5%, ובשנה האחרונה הוא רשם קיטון של קרוב ל-13%.

באמדוקס אומרים כי הם "בוחנים את ההזדמנויות והאתגרים בשוק" ו-"בוחנים צעדים שמטרתם לשמר את מובילותה וחוסנה של החברה", ומדגישים כי באחרונה נפתח מחדש הקמפוס שלה בשדרות, שנסגר בתחילת המלחמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים