אינטגריטי תוכנה תייצג ותשווק את ממסיקו בישראל

במסגרת הסכם תדאג אינטגריטי תוכנה, מבית מטריקס, לייצוג ויישום הפתרון של ממסיקו להגנה בזמן אמת מפני מתקפות של דיוג (פישינג), המבוססות על אתרים מתחזים

מימין לשמאל: נמרוד עמיר, סמנכ"ל אבטחה וחדשנות, אינטגריטי תוכנה; ערן צור, סמנכ"ל שיווק, ממסיקו; גדעון חזם, מייסד שותף, סמנכ"ל התפעול, וסמנכ"ל ציות ורגולציה, ממסיקו; ישראל מזין, מייסד שותף, מנכ"ל ויו"ר ממסיקו; אורן קרוג, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה; אנה יפרח, סמנכ"לית מכירות, אינטגריטי תוכנה.

חברת אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס – המתמחה במתן פתרונות תוכנה לארגונים בישראל – חתמה באחרונה על הסכם עם ממסיקו (Memcyco). במסגרת הסכם זה, אינטגריטי תוביל בישראל את המוצר של ממסיקו, כולל שיווק ומכירה, הטמעת הפתרון ומתן First level support ללקוחות.

ממסיקו מספקת פתרון מונחה בינה מלאכותית להגנה בזמן אמת מפני מתקפות דיוג (פישינג), המבוססות על אתרים מתחזים. הפתרון מגן על חברות ולקוחותיהן מהרגע שאתר מזויף עלה לאוויר, ועד שמתבצעת ההורדה שלו.
בנוסף להגנה, ממסיקו מספקת לחברות גם נראות ייחודית ומלאה לגבי המתקפה והתוקפים, וכן מידע פרטני על כל לקוח בודד שנפל קורבן להונאה. בכך מאפשר הפתרון למנוע מתקפות של השתלטות על חשבונות לקוחות (ATO – Account Takeover), מתקפות כופרה והונאות נוספות.

טכנולוגיית ה'נאנו-דיפנדר' (Nano Defender) שפותחה על ידי ממסיקו מזהה מתקפות התחזות בזמן אמת, מגינה בפניהן ומגיבה להן, בטרם הן מצליחות לחולל נזק (כדוגמת גניבת כספים, גניבת מידע ועוד). כך מסייעת לצמצום הנזקים הכספיים לחברות ולקוחותיהן, להגנה על המותג ולמניעת פגיעה במוניטין החברה, להקטנת נטישת לקוחות, ומנגד – להגברת שביעות הרצון והאינטראקציה הדיגיטלית (Digital Trust) של לקוחות עם הארגון.

הפתרון של ממסיקו מתאים לחברות אנטרפרייז, בהן מתנהלת אינטראקציה פיננסית בין החברה למשתמש הסופי, כגון בנקים וחברות אשראי, חברות ריטייל ו-eCommerce, תיירות ותעופה, לוגיסטיקה ושינוע חבילות ועוד.

הפתרון כבר מותקן אצל לקוחות רבים בעולם ומגן על עשרות מיליוני חשבונות מפני השתלטות. בישראל הוא קיים כבר במרבית הבנקים, ולאחרונה בוצעו מספר עסקאות משותפות של ממסיקו ואינטגריטי אצל לקוחות.

"המוצר בשל מאוד להשתלב אצל עוד לקוחות מובילים בשוק הישראלי"

אורן קרוג, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה: "לקוחות רבים פונים אלינו בנוגע לפתרונות של מתקפות הקשורות לזיופי אתרים, וראינו שהנזק סביב מתקפות כאלה יכול בהחלט להיות משמעותי. מצאנו את הפתרון של ממסיקו ייחודי, הן בהחלפת כלים מיושנים שחברות משתמשות בהם כיום – והן כפתרון היחידי שנותן התרעה בזמן אמת, לומד את הנזק שכבר נעשה ומנטרל תוקפים מלהמשיך ולבצע מתקפות נוספות. ל-ממסיקו יש עשרות לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, והניסיון רב השנים של מייסדי החברה, יחד עם הפידבק הנלהב מהלקוחות, מוכיחים לנו שהמוצר בשל מאוד להשתלב אצל עוד לקוחות מובילים בשוק הישראלי".

ישראל מזין, מנכ"ל ומייסד ממסיקו: "אנו מציעים פתרון ייחודי בתחום ההגנה מפני אתרים מתחזים – הפתרון היחיד שמאפשר להגן על הארגון ולקוחותיו ממתקפות כאלה בזמן אמת. יש לנו היכרות רבת שנים עם אינטגריטי, ואנו שמחים לשתף פעולה עם החברה, המובילה בתחומה בשוק הישראלי. יחד עם אינטגריטי כבר סיפקנו את הפתרון שלנו לכמה לקוחות ישראליים מהשורה הראשונה; אנו סמוכים ובטוחים ששיתוף הפעולה הפורה בינינו יביא לעסקאות רבות נוספות ויאפשר לנו לסייע לארגונים רבים לסכל מתקפות של אתרים מתחזים המאיימים עליהם ועל לקוחותיהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים