יו"ר הוועד: "סאפ לא תפטר עובדים בישראל בגל הנוכחי"

"בסאפ ישראל יש ועד שעוקב אחרי ההתפתחויות הגלובליות, וכחלק מהסיכומים שאליהם הגענו עם ההנהלה, לא צפויים פיטורים בחברה בישראל", מסר הוועד ● החברה לא מתייחסת לנושא הפיטורים ברמת מדינה

סאפ.

הפעילויות של סאפ בישראל לא ייכללו בגל הפיטורים שהחברה צפויה להוציא אל הפועל – כך נמסר היום (א') לאנשים ומחשבים מהוועד של עובדיה בארץ. יצוין כי החברה עצמה סירבה למסור התייחסות, מאחר שסאפ לא מוסרת מידע על פיטורים ברמת מדינה.

גד רביד, יו"ר ועד העובדים, מסר כי "בסאפ ישראל יש ועד שעוקב אחרי ההתפתחויות הגלובליות, וכחלק מהסיכומים שאליהם הגענו עם ההנהלה, לא צפויים פיטורים בחברה בישראל". על פי הוועד, הכוונה היא לשתי הפעילויות של החברה בארץ: חברת סאפ ישראל ומרכז המו"פ המקומי של הענקית מגרמניה, סאפ לאבס ישראל.

סאפ הודיעה בשבוע שעבר כי היא מרחיבה את גל הפיטורים שעליו הכריזה החברה בינואר האחרון, וכי בסיכומו של דבר יפוטרו עד 10,000 עובדים. זאת, על אף שהחברה סיימה את הרבעון האחרון עם תוצאות עסקיות טובות. הפיטורים יבוצעו בגלל ההתמקדות של סאפ בזמן האחרון בקיצוץ בהוצאות.

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. HiTech היום Overrated

    מי שעוד לא הבין מזה שכל ילד שירש אנגלית מההורים שלו יודע לבנות תוכנות, וזה עוד לפני ChatGPT, שהיוקרה של חברות הייטק כבר מזמן לא אותו דבר, צריך לבחון את זה מחדש. מספיק עם הפיטורים הנקודתיים בכל החברות, החברות הן פרטיות והפתרון המתבקש, ועדיף מוקדם מאשר מאוחר, הוא להוריד את המשכורות רוחבית לכולם, ולא פיטורים תקופתיים. ויואילו המנהלים הבכירים להיות ראשונים עם הנתח החסר פרופורציות שלהם מה״עוגה״. ובמקביל להעלות למורים ואברכים. זה עולם כמנהגו נוהג בשלב ראשוני של משיח. Amdocs Veteran

  2. נדב

    כל הכבוד לגד, בהחלט דואג לעובדי המעבדה

אירועים קרובים