מטא סוגרת את הצ'אטבוטים של הידוענים

פחות מתשעה חודשים לאחר שהושקו - מטא סוגרת את הצ'אטבוטים של בינה מלאכותית שיכולים לשוחח עם המשתמשים על תחומי עניין, כמו ספורט, בישול, טיולים ועוד, שגולמו על ידי ידוענים

הושקו בספטמבר 2023, וכעת מופסקים. צ'אטבוטים של בינה מלאכותית עם ידוענים.

נראה שהצ'אטבוטים של מטא בקולותיהם של ידוענים ואישים מפורסמים לא עוררו התלהבות בקרב המשתמשים, וכעת החברה סוגרת את השירות הזה – כך לפי דיווח ב-The Information.

בסוף 2023 השיקה מטא עשרות צ'אטבוטים של בינה מלאכותית שיכולים לשוחח עם המשתמשים על תחומי עניין, כמו ספורט, בישול, טיולים ועוד. הדמויות המפורסמות כללו אישים, כמו סנופ דוג, טום בריידי, קנדל ג'נר, פריס הילטון, מיסטר ביסט ועוד.

לפי הדיווח, החברה סגרה את הצ'אטבוטים לאחר שהשיקה את AI Studio, כלי המאפשר ליוצרים – לעת עתה רק בארצות הברית – ליצור צ'אטבוטים של AI בעצמם.

לפי הדיווח, המהפך מעיד על כך, שאפילו חברות ענק כמו מטא עדיין לא הבינו איך להפוך פריצות דרך בתחום הבינה המלאכותית היוצרת למוצרי צריכה אטרקטיביים.

"אי אפשר עוד לקיים אינטראקציה עם דמויות בינה מלאכותית המגולמות על ידי ידוענים", אמרה דוברת מטא ליז סוויני בהצהרה. "למדנו רבות מבנייתם ​​ומ-Meta AI כדי להבין כיצד אנשים יכולים להשתמש ב-AI כדי להתחבר וליצור בדרכים ייחודיות. AI Studio הוא אבולוציה, שיוצרת מרחב לכל אחד, כולל אנשים, יוצרים וסלבריטאים, ליצור AI משלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים