החלה ההרשמה לתחרות מצטייני המחשוב – בסימן המלחמה ו-AI

התחרות הוותיקה תתקיים, זו השנה ה-22 ברציפות, ב-16 בפברואר 2025, אולם ההרשמה אליה החלה בימים אלה, ופתוחה עד ל-16 בנובמבר

לוגו תחרות מצטייני המחשוב IT Awards 2024

התחרות השנתית הוותיקה למצוינות ארגונית בתחומי המחשוב ומערכות המידע IT Awards של אנשים ומחשבים יוצאת לדרך, במהדורת 2024 שלה. התחרות מתקיימת זו השנה ה-22 ברציפות.

כמו בפעם הקודמת, גם השנה התחרות תעמוד בסימן המלחמה, והשפעותיה על השוק הארגוני ועל המשק. בנוסף, אחד התחומים המרכזיים בה יהיה מהפכת הבינה המלאכותית בארגונים ממגזרים שונים במשק. קטגוריות נוספות בתחרות הן המעבר לענן, נימבוס, פרויקטי תשתית, דאטה סנטרים, מודרניזציה, קוד פתוח ועוד.

תחרות מצטייני המחשוב מתנהלת בשקיפות מלאה, בשלושה שלבים: השלב הראשון הוא זה של הגשת הפרויקטים, באמצעות הרשת, כאשר ההגשה אפשרית עד ל-16 בנובמבר, בשלב השני מתקיימים ראיונות פרונטליים עם העולים לגמר והשלב השלישי הוא טקס הענקת הפרסים, שעתיד להיערך ב-16 בפברואר 2025. התחרות מתנהלת בסיוע צוות שופטים ושופטות מקצועיים ובלתי תלויים, ובליווי יעוץ משפטי. נציגי משתמשים בארגונים ממחלקות IT רשאים להגיש כמועמדים לתחרות פרויקטים שתרמו למימוש הליבה העסקית של הארגון.

צוות הנהלת התחרות כולל את פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים; יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה; נטלי גבאי, סמנכ"לית האירועים והשיווק; ויפית גרינברג, מנהלת התחרות ומנהלת הפורומים של אנשים ומחשבים. היועץ המשפטי של התחרות הוא עו"ד אביב אילון.

המנמ"רים המצטיינים

כבכל שנה, גם הפעם יתקיים לצד התחרות טקס הענקת אותות למנמ"רים ולמנמ"ריות מצטיינים.ות, שייבחרו על ידי ועדת איתור בראשותו של פרופ' גדי אריאב. על מועד הגשת המועמדות לאות זה תבוא הודעה נוספת.

להגשת מועמדות לתחרות מצטייני המחשוב IT Awards, עד ל-16 בנובמבר, לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים