דיווחים: מיקרוסופט תיפרד בקרוב מה-Paint 3D

מיקרוסופט אמנם לא אישרה רשמית את ההסרה, אבל משתמשים מעידים שעם הפעלתו של צייר תלת הממד מופיעה הודעה שלפיה הוא לא יעודכן יותר, ויוסר מהחנות של Windows ב-4 בנובמבר

בדרך "להיקבר". Paint 3D

אם לא תקרה הפתעה, עוד יישום של Windows יוסר בקרוב מהאקו-סיסטם של מערכת ההפעלה המיקרוסופטית. הפעם מדבר ב-Paint 3D, או צייר תלת הממד – האפליקציה שהשיקה החברה בעדכון היוצרים של Windows 10, באביב 2017, והייתה אמורה להחליף את יישום הצייר הוותיק של Windows. בסופו של דבר, ה-Paint 3D לא תפס, ואחרי עדכוני הבינה המלאכותית האחרונים ששילבה מיקרוסופט בצייר שלה היה ברור לאן הכף נוטה.

ברשת התחילו להופיע עדויות של משתמשים ביישום שעם הפעלתו מופיעה הודעה בראש החלון שמספרת שהוא לא יעודכן יותר, ושהוא יוסר מהחנות של מיקרוסופט ב-4 בנובמבר. ההודעה כוללת גם קישור לעמוד שבו מפרטת מיקרוסופט את היישומים שהיא ביטלה/הסירה ממערכות ההפעלה שלה. אלא שבניגוד לחבר הוותיק כתבן (WordPad), שכבר נמצא שם, צייר התלת ממד לא כלול בה, והחברה גם לא אישרה את המידע הזה.

מיקרוסופט הבינה כבר במהלך 2021 שלמרות הרצון שלה וההשקעה הרבה שהיא ביצעה, אנשים לא משתמשים ב-Paint 3D, וחוזרים שוב ושוב לצייר הפשוט יותר. מכיוון שכך, היא העבירה את היישום לחנות, במקום שיותקן כברירת מחדל במערכות מחשב חדשות, כחלק מההתקנה של Windows. בעוד קצת פחות משלושה חודשים הוא, ככל הנראה, יוסר ממנה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים