דל ונוטניקס חוברות: יציעו לארגונים חלופה ל- VMware

שתי החברות יציעו התקני אחסון חדשים ואסטרטגיית יציאה לשוק חדשה, כחלופה לענקית הווירטואליזציה ● השותפות החדשה מבקשת לתת מענה לעליות המחירים שקבעה ברודקום על מוצרי ושירותי VMware

המתחרות חוברות לתחרות בה. VMware.

דל ונוטניקס הכריזו על שיתוף פעולה חדש ביניהן: שתי החברות יציעו מוצרים חדשים של התקני אחסון ואסטרטגיית יציאה לשוק חדשה לארגונים שמחפשים חלופות ל-VMware. שיתוף הפעולה, נמסר, מגיע בעקבות עליות המחירים שקבעה ברודקום על מוצרי ושירותי ענקית הווירטואליזציה, שאותה היא רכשה.

התוכנית החדשה, XC Plus, מיועדת ללקוחות ארגוניים שמעוניינים להשתמש במערכות האחסון של דל עבור סביבות Nutanix HCI. מנגד, שרתי PowerFlex של דל, בשילוב פלטפורמת הענן של נוטניקס, יציעו ללקוחות חלופה ל-vSphere של VMware, עם אקרופוליס של נוטניקס, בשילוב PowerFlex של דל.

"ארגונים יוכלו כעת לנהל דיאלוג מקיף הרבה יותר בנושא אסטרטגיית Hypervisor זו", אמר דרו שולקה, סגן נשיא בקבוצת פתרונות התשתית והאחסון של דל. "התוכנית מתאימה לארגונים הממוקדים במודל הפעולה של HCI (ר"ת Hyper-converged infrastructure – תשתית IT מוגדרת תוכנה ומשולבת; י"ה). לקוחות ארגוניים שמחפשים משהו שיתמוך טוב יותר בעומסי עבודה וירטואליים ופיזיים עם PowerFlex יוכלו לעשות זאת כעת עם אקרופוליס".

לפי התוכנית, נוטניקס תשתמש בחומרת האחסון של דל, וגם תסתייע בצוותי המכירות לתחום האחסון של ענקית ה-IT. "נוביל את כלל תהליכי המכירה והתמיכה מקצה לקצה", ציין שולקה.

מה אומר שותף של שתי החברות?

שותף של שתי החברות אמר כי "דל כבר תומכת בסביבות HCI ובמערכות ייעודיות לתחום. היא משתלבת עם סביבות מיקרוסופט, עם אלה של רד האט מבית יבמ וגם עם VXRail. כך, ארגונים יוכלו לבחור בין האפשרויות, ולממש את החזון לעבודה בסביבה מרובת עננים ובאופן היברידי".

התוכנית החדשה תושק ברבעון האחרון של השנה, כלומר: ברבעון הבא.

VMware הייתה בבעלות EMC, ש-דל רכשה במחצית העשור הקודם, כך שהלכה למעשה, דל הייתה בעבר הבעלים של VMware. ענקית הווירטואליזציה כונתה אז "תרנגולת המטילה ביצי זהב", בשל הרווחים שהניבה ל-דל ול-EMC. דל השיגה בעבר 40% מהכנסות VMware באמצעות כמה שיתופי פעולה. אלה קרו במסגרת זמן מתוחמת של חמש שנים, אולם דל סיימה אותם שנתיים מוקדם מהמתוכנן – בפברואר השנה. הסיבה, לפי דל, היא "רכישת VMware על ידי ברודקום".

שולקה ציין כי "באמצעות השותפות עם PowerFlex, לקוחות יוכלו להגדיל באופן עצמאי את היקפי המחשוב והאחסון שלהם, וכך לענות על הביקוש הגדל. הם גם יוכלו לייעל את תהליכי ה-DevOps באמצעות שירות עצמי ואוטומציה עבור סביבות וירטואליות ויישומי קונטיינרים. כך יהיה באפשרותם לקבל יותר מחשוב ברמה האפליקטיבית, קיבולת ואחסון – עם רמות ביצועים גבוהות במיוחד".

אנליסטים הזכירו ש-"מאז שברודקום היא הבעלים של VMware, היא הרחיקה חלק נכבד מלקוחות VMware – עם שינויים במחירים ובחבילות המוצרים". עוד הם הזכירו ביטולי חוזים לשותפי הערוצים של VMware וחידוש חוזים בתנאים פחות טובים. בנוסף, הם ציינו של-דל ולנוטניקס יש שיתופי פעולה מזה יותר מ-14 שנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים