VMware רוצה לפשט את הטמעת הענן וה-AI בארגונים

פורנימה פדמנבהאם, סגנית נשיא ומנכ"לית חטיבת Tanzu בברודקום: נדרש שילוב - של וירטואליזציה של הדאטה סנטר, של האחסון, של הרשת ושל המחשוב, של האוטומציה ושל התפעול"

פורנימה פדמנבהאם, סגנית נשיא ומנכ"לית חטיבת Tanzu בברודקום

"תשתיות ה-IT מהדור הקודם אינן מצליחות להביא משילות, זריזות ושליטה לסביבות הענן שלהן, ויש צוותים שונים הפועלים בסביבות שונות, מה שמביא לאובדן יעילות. השיח כבר לא רק על וירטואליזציה, אלא משהו רחב יותר: נדרש שילוב – של וירטואליזציה של הדאטה סנטר, של האחסון, של הרשת ושל המחשוב, של האוטומציה ושל התפעול. המיקוד חייב להיות על היכולת לספק שירות, עם פרודוקטיביות למפתחים ומערכת אג'ילית וזריזה", כך אמרה פורנימה פדמנבהאם, סגנית נשיא ומנכ"לית חטיבת Tanzu בברודקום (Broadcom).

פדמנבהאם שוחחה עם עיתונאים במסגרת הכנס השנתי של ענקית הווירטואליזציה, הנערך השבוע בלאס וגאס, VMware Explore. בכנס הושקה גירסה 9 של פלטפורמת הענן הפרטית של ענקית הווירטואליזציה, VCF (ר"ת VMware Cloud Foundation).

בכירי VMware  אמרו כי זו תאיץ את המעבר של לקוחות מארכיטקטורות IT מבודדות – לפלטפורמת ענן פרטי מאוחדת ומשולבת, שמפחיתה עלויות וסיכונים ומפשטת את הפריסה, הצריכה והתפעול של ענן פרטי מאובטח.

"הסטטיסטיקה מדברת". אמרה פדמנבהאם, "נדרשת הפעלה נוספת של השרת, בשיעור 40% כדי להפעיל סביבות IT קיימות, סביבות פרטיות שאינן מבוססות על פלטפורמת הענן הפרטית שלנו, VCF, זה מצב שמוביל לעלויות גבוהות יותר".

התמחור היה נושא השיחה העיקרי בקרב לקוחות ושותפים של VMware, שחלקם התלוננו כי עלויות השירותים של ענקית הווירטואליזציה זינקו בשיעור לא הגיוני של עד פי 8 ל-10 לעומת תשלומי העבר שלהם.

לדברי פדמנבהאם, "היום כל חברה מתמקדת במהירות ההגעה של האפליקציה כי זהו רכיב עסקי. כשארגון צריך להגיב לשינוי בשוק, הוא משנה את האפליקציה שלו במהירות ואז מחזיר אותה לשוק. ההבחנה פשוטה: בין ביצועים גבוהים לביצועים נמוכים".

"פלטפורמת הענן הפרטי שלנו", ציינה, "יכולה להניב ללקוחות חיסכון של 34% בעלויות התשתית שלהם ולהגדיל את יעילות צוותי התשתיות ב-53%". היא הוסיפה, כי "איחוד חוויית השימוש בענן מקצר את משך ההטמעה שלו ב-61%, מגדיל עוד יותר את פרודוקטיביות המפתחים ומשפר את יעילות צוות האבטחה ב-52%. כך, ההחזר על ההשקעה מגיע מהר בתוך פחות משנה". היא ציינה, כי "הזמן שלוקח מהחלטה ותכנון לפיתוח הקוד ועד קבלת אפליקציה לייצור עלול להימשך חודש עד שישה חודשים. עם יכולות הביצועים הגבוהות שלנו, הוא מתקצר לימים או שעות. אנו עושים זאת בעזרת מנוע אחסון מקביל, בשם Tanzu GemFire, בעל יכולות קריאה וכתיבה מהירות פי עשר".

שדה נוסף שנדון בכנס היה בינה מלאכותית. הדוברים אמרו, כי "אנחנו רוצים לעשות דמוקרטיזציה ליכולות של GenAI, בינה מלאכותית יוצרת, כדי לעורר חדשנות עסקית בכל הארגונים". היצע ה-AI של החברה הוצג כבר בשנה שעברה, והשבוע נוספו לו תכונות חדשות, המאפשרות ללקוחות ליישם, לנהל ולאבטח מודלי LLM. אלה פועלים מעל תשתיות משותפות של VMware, עם שיתופי פעולה ברמת השבבים עם AMD, Nvidia ואינטל וברמות השרתים והאחסון – עם HPE, דל ולנובו, ואינטגרטורים מובילים – כמו קינדריל (Kyndryl), HCL, וויפרו (Wipro) ו- NTT Data.

ענקית הווירטואליזציה חתמה את הכנס בציטוט ממחקר שערכה עבורה IDC, לפיו "לקוחות יכולים לחסוך כסף באמצעות VMware. להיצע שלנו יש ערך עסקי, שהתרגום שלו לכסף עומד על חיסכון של מאות אלפי דולרים, תלוי בגודל הארגון. החיסכון יגיע מבנייה של סביבות עננים גמישות, המייעלות את ההוצאות על תשתית IT ומקטינות את צריכת החומרה שלהן. עוד תהיה התייעלות משמעותית עבור צוותי תשתיות IT ואבטחה. כך ניתן יהיה להאיץ תהליכי פיתוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים