מידג'רני מתכוננת להתחיל לפתח חומרה – אבל איזו?

החברה שעומדת מאחורי פלטפורמת ה-GenAI המצליחה ליצירת תמונות פרסמה את החדשות בציוץ ב-X אתמול (ד') ובו ציינה גם שהיא מגייסת לזרוע החומרה החדשה שלה, שתפעל מסן פרנסיסקו

הודיעה כי היא נכנסת לתחום החומרה. מידג'רני.

מידג'רני (Midjourney), חברת ה-AI שמציעה פלטפורמה ליצירת תמונות באמצעות בינה מלאכותית יוצרת, הודיעה כי היא מתכוונת להיכנס לתחום החומרה. החברה פרסמה בחשבון הרשמי שלה ב-X ציוץ בדבר הכוונה שלה להיכנס לתחום פיתוח החומרה, ושהיא בונה קבוצה חדשה לצורך העניין בסן פרנסיסקו, ומחפשת אנשים מתאימים.


החברה שכרה את שירותיו של אחמד עבאס בפברואר, כך שכנראה מדובר בצעד שהיא מתכננת כבר מזה זמן מה. עבאס עבד לפני כן באפל והיה אחד מהאנשים שתכננו ופיתחו את ערכת המציאות המעורבת של החברה, Apple Vision Pro. במידג'רני לא סיפקו אישור לכך, אבל כנראה שהוא אמור לעמוד בראש המחלקה החדשה. עבאס גם עבד בעבר יחד עם מנכ"ל החברה דייויד הולץ בליפ מושן (Leap Motion), שפיתחה חיישנים שעוקבים אחרי תנועה.

בחברה לא מתחייבים כרגע על מוצר מסוים. בציוץ נוסף, בתשובה לשאלה מצד אחד העוקבים, נאמר: "אנחנו עדיין לא מכריזים על שום דבר ספציפי, אבל יש לנו מאמצים מרובים לבדיקה".

מידג'רני, כזכור, היא אחת החברות שנתבעו בגין הפרה של זכויות יוצרים בעת אימון מודלי מלאכותית, אך החברה הודיעה כי למרות התביעה היא ממשיכה בפיתוח של מודלים חדשים, כולל ליצירת וידיאו תלת ממדי. החברה גם דיווחה על הכנסות של 200 מיליון דולר, והיא עושה את דרכה ללא השקעה מצד קרנות הון סיכון כאלו או אחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים