ארגוני ההיי-טק קוראים להצטרף להפגנות למען החטופים

מטה ההיי-טק ופורום ההיי-טק למען ישראל הביעו צער על הירצחם של החטופים וקראו להצטרף להפגנות שיתקיימו היום (א') למען שחרורם של אלה שנשארו בשבי החמאס

גם ארגוני היי-טק קוראים: "החזירו אותם הבית עכשיו".

מטה ההיי-טק ופורום ההיי-טק למען ישראל הצטרפו לקריאה להשתתף בהפגנות למען השגת עסקה שתביא להחזרת החטופים, שצפויות להתקיים היום (א'). זאת, על רקע הידיעה הקשה שפורסמה הבוקר על מציאת גופותיהם של שישה חטופים, שנרצחו על ידי החמאס.

בהודעת המטה הוא פנה לעובדי ההיי-טק: "לא יושבים היום בבית, יוצאים לרחוב עם המשפחות". "היום התבשרנו בכאב ובשברון לב על הירצחם בשבי של הרש גולדברג פולין, עדן ירושלמי, כרמל גת, אלמוג סרוסי, אלכס לבנוב ואורי דנינו", נכתב. "בואו נעמוד עם המשפחות ונקרא ביחד איתן לממשלת ישראל לחתור לעסקה מיידית, שתשיב את אחינו ואחיותינו כולם הביתה, ולהציל מיד את החטופים שנותרו בידי החמאס".

ההפגנה המרכזית למען החזרת החטופים ובעד עסקה עתידה להתקיים הערב ב-19:00 ליד שער בגין של הקריה בתל אביב. הפגנה נוספת תתקיים בירושלם. רשימת הפעילויות מתעדכנת לאורך היום.

מטה ההיי-טק הוא, לדבריו, "קבוצה של מאות חברות היי-טק מכל הארץ, עובדים, יזמים, מנכ"לים ומשקיעי הון-סיכון, המובילים את ההיי-טק הישראלי, ומרגישים שליחות ואחריות לעתיד מדינת ישראל".

גוף נוסף, פורום ההיי-טק למען ישראל, מביע אף הוא צער על הירצחם של החטופים שגופותיהם נמצאו הבוקר, וקורא אף הוא להשתתף בהפגנות. "הפורום המום וכואב יחד עם משפחות הנרצחים כרמל, עדן, הרש, אלכסנדר, אלמוג ואורי ז"ל. הפורום קורא לממשלת ישראל, בהתאם לקריאת שר הביטחון, יואב גלנט, לכנס בדחיפות את הקבינט המדיני-ביטחוני, ולהפוך את ההחלטה שהתקבלה ביום חמישי. לשיברון הלב, זה מאוחר מדי עבור החטופים, שנרצחו בדם קר, אך חייבים להשיב הביתה את החטופים שנותרו בשבי החמאס", נמסר.

עוד נכתב מטעם הפורום כי הוא "קורא לכל חברי כנסת ישראל לגלות מנהיגות וצלם אנוש, ולכלל אזרחי ישראל להתייצב לצד משפחות החטופים.ות ולזעוק את זעקתם.ן, שתרעיד את הארץ – בכל המוקדים שיפרסמו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים