AMD: לא נתחרה בכרטיסי המסך של אנבידיה לשוק הגיימרים

אנבידיה אמורה להשיק בחודשים הקרובים דור חדש של כרטיסי מסך עבור השוק ההולך וגדל של גיימרים ויוצרי תוכן, אך ב-AMD לא מתכוונים להתחרות בה, אלא להסתפק בכרטיסים לשוק הכניסה ולשוק הביניים

AMD נגד אנבידיה? לא בשוק הספציפי הזה.

AMD, שנמצאת על סף ההשקה של דור חדש של כרטיסי מסך המבוססים על ארכיטקטורת RDNA 4 שלה, הודיעה באחרונה שהיא לא מתכוונת להתחרות מול הכרטיסים המובילים של החברה המתחרה, המובילה בשוק – אנבידיה. גם אנבידיה אמורה להשיק בחודשים הקרובים דור חדש של כרטיסי מסך – GeForce RTX 5080/5090, שמיועדים לשוק ההולך וגדל של גיימרים ויוצרי תוכן, אך ב-AMD, כאמור, לא מתכוונים להתחרות בה, אלא להסתפק בכרטיסים לשוק הכניסה ולשוק הביניים.

ג'ק הואין, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת העסקים למחשוב וגרפיקה ב-AMD, אישר את מה שהיה עד כה הערכות בשוק כשאמר: "המטרה העיקרית שלנו היא להביא אותנו כמה שיותר מהר ל-40% עד 50% מהשוק. האם אני רוצה לרדוף אחרי 10% מהשוק הכולל, שניתן לפנות אליו או ל-80%? אני טיפוס של 80%, כי אני לא רוצה ש-AMD תהיה חברה שרק אנשים שיכולים להרשות לעצמם פורשה ופרארי יכולים לקנות ממנה. אנחנו רוצים לבנות מערכות משחקים עבור מיליוני משתמשים".

בחברה מציינים שעד כה היא ניסתה את האסטרטגיה של התחרות ראש בראש מול אנבדיה, עם ניסיון להשוות ולהגביה את ההימור כמעט בכל רמת מחיר, אבל זה לא הוביל לגידול המבוקש במכירות, שיצדיק את ההשקעה הזו ביצירת כרטיסי מסך ברמה הכי גבוהה.

"ATI (החברה ש-AMD רכשה כדי להיכנס לשוק הכרטיסים הגרפיים – צ"ק) ניסתה את האסטרטגיה הזו, של המלחמה על תואר מלך הגבעה, ונתח השוק שלה נותר אותו נתח שוק. אני רוצה לייצר את המוצרים הטובים ביותר בנקודת המחיר הנכונה. אז, חישבו על המחיר – מבחינה נקודתית תהיה לנו מובילות", הוסיף.

כרטיסי סדרת ה-Radeon 8000 היו אמורים להגיע לשוק עוד לפני סוף 2024, אבל ככל הנראה, AMD החליטה לדחות את המועד לרבעון הראשון של 2025.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים