אירופה: אפל פתחה אפשרות להורדת אפליקציות ל-iPad שלא מחנותה

מעתה תוכלו להוריד את היישומים למכשירי הטאבלט של אפל ממקורות שאינם ה-App Store, וזאת עקב הרגולציה המתהדקת באיחוד האירופי, וחובתה של הענקית מקופרטינו להתאים את עצמה לחוק החדש החל ביבשת

נפתחו להתקנות צד ג' באיחוד האירופי. מכשירי ה-iPad של אפל.

משתמשי מכשירי ה- – הטאבלטים של אפל – במדינות האיחוד האירופי יכולים החל מהיום (ב') להוריד אפליקציות גם מחנויות צד שלישי, ולא רק מ-App Store. האפשרות הזו זמינה לאחר שמערכת ההפעלה iPadOS עודכנה לגרסה 18 – וכמובן רק באירופה.

מדובר למעשה ביישור קו לאחר שהאיחוד האירופי, בהתאם חוקי ה-DMA המעודכנים, כפה זאת על אפל עבור מערכת ההפעלה הטלפונית iOS. אפל פשוט דחתה את ההכרזה הזו עוד מספר חודשים, כל עוד לא הוצגה הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה, וכל עוד לא היה לחץ אמיתי מצד האיחוד – כשלמעשה האיחוד קיבל את ההחלטה לגבי iPadOS באופן רשמי רק באפריל השנה.

בפועל אין הבדל בפתיחה של מכשירי ה-iPad לטובת שימוש בחנויות צד שלישי לעומת זו של מכשירי ה-iPhone של הענקית, וזה כולל גם את האפשרות לבחור דפדפן חדש לגלישה באינטרנט, שאינו מבוסס על המנוע הגרפי של סאפארי, ואף לבחור בדפדפן החדש כדי שישמש כברירת מחדל.

אפיק גיימס, ענקית הגיימינג שהיא הלוחמת העיקרית כנגד מונופול האפליקציות של אפל, כבר הודיעה כי היא תחזור להציע דרך החנות שלה את משחק הלהיט שלה פורטנייט עבור משתמשי iPad.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים