אפל הציגה iPad mini חדש עם תמיכה ב-Apple Intelligence

המכשיר החדש מבוסס על שבב A17 Pro, תומך ב-Apple Pencil Pro וחיי הסוללה שלו הם יום שלם, לפי החברה

ה-iPad mini החדש של אפל, עם Apple Pencil Pro.

Apple Intelligence, שירות הבינה המלאכותית החדש שאפל הכריזה עליו, הולך וקונה לו אחיזה במוצרים של החברה, כאשר האחרון שבהם הוא iPad mini חדש, שהיא הציגה היום (ג').

המכשיר החדש מבוסס על שבב A17 Pro, שעל פי החברה מספק "חיזוק ביצועים משמעותי גם למשימות התובעניות ביותר", עם מעבד ומעבד גרפי מהירים יותר, מנוע עצבי מהיר פי שניים מהדור הקודם של ה-iPad mini וכאמור, תמיכה ב- Apple Intelligence. הסט הראשון של פיצ'רי הבינה המלאכותית של אפל יהיה זמין באנגלית עוד החודש, כשיגיע עדכון התוכנה החינמי iPadOS 18.1, ויוכלו להשתמש בו בעלי אייפדים המבוססים על שבב A17 Pro, או על שבב M1 ואילך.

ה-iPad mini החדש של אפל.

ה-iPad mini החדש של אפל. צילום: יח"צ

ה-iPad mini החדש תומך ב-Wi-Fi 6E, שעל פי אפל מספק עד פי שניים ביצועים בהשוואה לדור הקודם. המצלמה האחורית היא ברזולוציה של 12 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה, תומכת ב-Smart HDR 4 לצילום תמונות טבעיות עם טווח דינמי מוגבר, ומשתמשת בלימוד מכונה לזיהוי וסריקה של מסמכים ישירות באפליקציית המצלמה. עוד דבר בולט ב-iPad mini הזה הוא תמיכה בעיפרון של החברה – Apple Pencil Pro.

המכדשיר החדש זמין בארבעה צבעים, בהם כחול וסגול חדשים, והוא מגיע עם מסך Liquid Retina בגודל של 8.3 אינץ' מרשים. בחברה מבטיחים כי חיי הסוללה שלו הם יום שלם. המחיר שלו מתחיל ב-499 דולר לגרסת ה-128 גיגה-בייט, והוא זמין להזמנה מוקדמת כבר היום, ולאספקה החל מיום רביעי בשבוע הבא, ה-23 באוקטובר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים