אורקל רוכשת את חברת Passlogix

החברה הנרכשת פיתחה טכנולוגיה לכניסה אחודה (SSO) - מהלך שעשוי לתגבר את מערך מוצרי האבטחה של אורקל ● העסקה אמורה להיסגר עוד השנה אך תנאיה לא פורסמו

אורקל (Oracle) עומדת לרכוש את חברת Passlogix שפיתחה טכנולוגיה לכניסה אחודה (Single Sign-On – SSO) – מהלך שעשוי לתגבר את מערך מוצרי האבטחה של אורקל. העסקה אמורה להיסגר עוד השנה אך תנאיה לא פורסמו.

אורקל מציעה כבר את תוכנת Passlogix במסגרת מערך התווכה Fusion, אך הרכישה תאפשר הטמעה הדוקה יותר של הטכנולוגיות השונות, על פי הודעה שפרסמה החברה. "הדרישות לכניסה אחודה הולכות ומתרבות, לא רק במחשבי PC אלא גם במכשירים ניידים ובענני מיחשוב, וקיים ביקוש רב לפיתרון גמיש, קל לשימוש ולהתקנה, שיכול לפעול בכל מקום ובכל פלטפורמה" על פי ההודעה שפורסמה.

עובדי Passlogix יצטרפו לאורקל לאחר שהעסקה תיסגר. עם זאת, אורקל לא הבהירה מה יהיה עתיד המוצר וציינה כי הנושא נבדק וכי הלקוחות יקבלו הודעה במועד מאוחר יותר. אורקל הוסיפה וציינה כי מבחינת השותפים העסקיים של Passlogix, ובהם החברות BMC, מיקרוסופט (Microsoft) ופוג'יטסו, "העסקים יימשכו כרגיל".

הרכישה משתלבת היטב בשאיפה של אורקל, לאחר הרכישה של סאן (SUN), להציע ללקוחות העסקיים את כל הפתרונות "תחת גג אחד". הנכסים של סאן מאפשרים לאורקל להציע כיום מערכות משולבות דוגמת מערכות Exadata לעיבוד נתונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים