"השנה ארגונים התחילו לראות החזר על ההשקעה ב-AI"

כך אמר ד''ר סוואמי סיבאסוברמניאן, סגן נשיא AWS לבינה מלאכותית ולדאטה, שפתח את יומו השני (ד') של כנס re:Invent, שנערך השבוע בלאס וגאס זו הפעם ה-13 ● לדבריו, ההחזר התבטא ב"חיסכון כספי או הגדלת ההכנסות"

ד''ר סוואמי סיבאסוברמניאן, סגן נשיא AWS לבינה מלאכותית ולדאטה.

"אנו נמצאים ברגע מאוד מיוחד, רגע מכונן בהיסטוריה העסקית-טכנולוגית. עשרות שנות עבודה מחקר ופיתוח בתחום הבינה המלאכותית התלכדו למקום אחד – רשתות עצביות של למידה עמוקה מלפני 30 שנים, יכולות של לימוד מכונה שהתפתחו והענן – שמאפשר אחסון ומחשוב פשוטים יותר. ההתלכדות הזו היא שיצרה את הבסיס למודלי שפה גדולים (LLMs), והם שמשנים כעת תעשיות שלמות, עם למידה ממערכי נתונים עצומים. אבל 2023 הייתה רק ההתחלה. השנה, 2024, ארגונים החלו לראות החזר אמיתי על ההשקעה שלהם במערכות AI – בדמות חיסכון כספי או הגדלת ההכנסות",  כך אמר ד"ר סוואמי סיבאסוברמניאן, סגן נשיא AWS לבינה מלאכותית ולדאטה.

ד"ר סיבאסוברמניאן פתח את יומו השני (ד') של כנס re:Invent, שנערך השבוע בלאס וגאס זו הפעם ה-13, בהשתתפות 60 אלף לקוחות החברה ושותפיה.

נערך השבוע בלאס וגאס זו הפעם ה-13, בהשתתפות 60 אלף לקוחות החברה ושותפיה. כנס re:Invent של AWS.

נערך השבוע בלאס וגאס זו הפעם ה-13, בהשתתפות 60 אלף לקוחות החברה ושותפיה. כנס re:Invent של AWS. צילום: יח"צ AWS

"ה-AI, ובתוכה זו היוצרת, מעצימות ארגונים להשיג יותר – בפחות"

"אנחנו צורכים הרבה מהשירותים שאנו מציעים ללקוחות הארגוניים", אמר ד"ר סיבאסוברמניאן. "סוכן הבינה המלאכותית הארגוני Q ופלטפורמת יצירת אפליקציות הבינה המלאכותית Bedrock לא רק חוסכים למפתחים של אמזון אלפי שעות עבודה, אלא הם גם מעצימים משתמשים עסקיים, ומניבים להם תפוקה ברמה גבוהה יותר, לעתים עד פי עשרה. זה קורה בשל פישוט הגישה לנתונים ואוטומציה של תהליכי עבודה. על ידי דמוקרטיזציה של נתונים עבור משתמשים שאינם טכנולוגיים, ושילוב של מערכי נתונים מגוונים, אנחנו מאפשרים לארגונים לקבל החלטות מהירות וחכמות יותר. כך, הפרודוקטיביות הפכה להיות 'אפליקצית הכתר' של בינה מלאכותית יוצרת, והיא מכינה את הקרקע לעידן חדש של יעילות וחדשנות, בכל ארגון מכל מגזר תעשייה".

"הענן", אמר, "הפך את המפתחים לפרודוקטיביים פי 10, והבינה המלאכותית היוצרת עושה כעת את אותו הדבר, עבור משתמשים עסקיים. כיום, המפתחים מתמקדים בחדשנות, לא באיתור ותיקון באגים. משתמשים עסקיים מקבלים תובנות מיידיות, ועושים זאת בלא צורך במומחיות טכנית. בדרך זו, ארגונים משיגים עלייה בתפקוד עם יותר יעילות".

"נמשיך להשקיע ולהניע בינה מלאכותית יוצרת", סיכם ד"ר סיבאסוברמניאן, "ההזדמנויות לשינוי הן כמעט בלתי מוגבלות ובכל מקום: ייעול התהליכים של שדרוגי קוד, שינויים אקוטיים בתהליכים ארגוניים, אוטומציה של משימות שגרתיות ויכולת לקבלת החלטות אסטרטגיות. הבינה המלאכותית, ובתוכה זו היוצרת, מעצימות ארגונים להשיג יותר – בפחות. אנו על ספו של עידן חדש, אשר בו הנתונים, הבינה המלאכותית ותשתית הענן נפגשים ומניבים ערך שלא היה בעבר – וזוהי רק ההתחלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים