אדובי השיקה סוכני AI ופלטפורמת תיאום לאופטימיזציית חוויות הלקוח
החברה השיקה את Adobe Experience Platform Agent Orchestrator לניהול סוכני בינה מלאכותית, יחד עם 10 סוכנים חדשים ו-Brand Concierge להתאמה אישית עבור עסקים

אדובי הכריזה השבוע על השקה של 10 סוכני AI וכלי תיאום עבור שלל הסוכנים הזה בפלטפורמת Adobe Experience, המאפשרים למעשה לבנות ללקוחות אתרים בהתאמה אישית לצרכים המסוימים שלהם.
הכלים, שאפשר לשלב מן מהדף באתרים הללו, יכולים לסייע ביצירת ערוץ מעורבות לקוחות, לסייע ביצירת תוכן, בניהול נתונים וגם – להציע יכולות מיטוב לאתרים.
כן הציגה החברה כלי בשם Brand Concierge, שמאפשר לארגונים לבצע התאמות באתרים שלהם לכל לקוח ולקוח, בהתאם לאינטראקציות הקודמות של הלקוחות עם האתר.
כל הכלים הללו אמורים לעבוד ברקע של האתר בהתמדה, באופן עצמאי בדרך כלל, כדי לפתור בעיות וכדי לספק נתונים באופן פרואקטיבי.
"סוכנים AI יכולים להגדיל את הקיבולת של אלו שיוצרים חוויות. זה לא קרה רק בגלל ההייפ שיש סביב זה, אלא בגלל שכשמסרנו את הכלים שלנו ללקוחות שאנחנו עובדים איתם, ראינו שככל שהאמון שלהם ביכולות ה-AI שאנחנו מספקים עולה, הם מבקשים יותר שהם יהיו אוטונומיים", אמרה לוני סטראק, סגנית נשיא לאסטרטגיה ומוצרים בחברה.
הסוכנים שמוצעים כוללים גם כאלה המסייעים בעבודה עם חברות צד שלישי, המוגדרות כשותפות של אדובי, כמו סיילספורס וסרוויס נאו.
תגובות
(0)