אלעד מערכות הקימה מערכת לניהול קשרי לקוחות בחילן טק; ההיקף הכספי: 100 אלף שקלים

הפרויקט כלל שדרוג מ-3.0 CRM Dynamics ל-Dynamics CRM 4.0 ופיתוח של מודול "דרישה חדשה", בהתאמה לצרכים שהציגה חילן טק ● תהליך השדרוג והפיתוח ארך כחצי שנה

אגף ה-CRM באלעד מערכות (לשעבר Eyron) הקים מערכת CRM בחילן טק. ההיקף הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם מוערך  ב-100 אלף שקלים, לא כולל שירותים, כגון תחזוקה ורישוי.

הפרויקט כלל שדרוג מ-3.0 CRM Dynamics ל-Dynamics CRM 4.0 ופיתוח של מודול "דרישה חדשה", בהתאמה לצרכים שהציגה חילן טק – ניהול וליווי אוטומטי של דרישות חדשות המגיעות מלקוחות החברה. תהליך השדרוג והפיתוח ארך כחצי שנה.

גבי בן אברהם, סגן ראש אגף התוכנה ואחראי תחום התשתיות בחילן טק, אמר, כי "כחברה שמספקת מערכות לניהול כולל של המשאב האנושי בארגון, אנחנו מקבלים אלפי פניות של דרישות חדשות מלקוחות שאנחנו מלווים במשך שנים. המודול החדש מאפשר זרימה חלקה של כל הדרישות החדשות של הלקוחות שלנו, בתוך המערכת, מעבר אוטומטי דרך כל רמות האישור, הפקה של הצעת מחיר והמשך ליווי וניהול התהליך עד סיומו".

אילון רוזן, מנהל אגף ה-CRM באלעד מערכות, אמר, כי "שדרוג מערכת הינו אתגר מורכב המצריך ידע טכני ברמה הגבוהה ביותר שיאפשר למזג בין השינויים שהכניסה מיקרוסופט (Microsoft) לגרסה החדשה של ה-CRM לבין הקוד שכתב המטמיע של הגרסה הקודמת. למרות הקושי והמורכבות בפרויקט זה, הוא עבר ללא תקלות, תוך עמידה הן ביעדי התקציב והן ביעדי לוח הזמנים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים