בפייסבוק מאמינים: בעוד מספר שנים הרשת החברתית תהיה בכל מקום

"בעוד שנתיים עד חמש שנים, השאלה באיזה רשתות חברתיות אחרות משתמשים תהיה פחות חשובה, משום שהרשתות החברתיות יחבקו-כל", אמר כריס יוז, בן 27, ממייסדי פייסבוק, במסגרת פאנל בוועידת ההשקעות Impact 2010 של צ'רלס שוואב שנערכה ביום ה' ● ביז סטון, ממייסדי טוויטר, אמר כי עם התרחבות השימוש ברשתות חברתיות ניכרת מגמה של מעבר ממחשבים רגילים לטלפונים חכמים

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

התופעה של הרשתות החברתיות רק תלך ותתפתח, כאשר השימוש במחשב יעבור למכשירים ניידים – כך, על כל פנים, מעריכים באתרים מובילים של רשתות חברתיות דוגמת פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter).

"בעוד שנתיים עד חמש שנים, השאלה באיזה רשתות חברתיות אחרות משתמשים תהיה פחות חשובה, משום שהרשתות החברתיות יחבקו-כל", אמר כריס יוז, בן 27, ממייסדי פייסבוק. "הרשת החברתית הופכת למסגרת  או למסננת של מידע רב". יוז אמר את הדברים במסגרת פאנל בוועידת ההשקעות Impact 2010 של צ'רלס שוואב שנערכה ביום ה'.

לרשת פייסבוק 500 מיליון משתמשים פעילים, ו-150 מיליון מביניהם ניגשים לאתר במכשירים ניידים. מספר המשתמשים הרשומים בשירות טוויטר מוערך ב-165 מיליון. שתי החברות נמצאות בבעלות פרטית והמשקיעים מייחלים כבר זמן רב להנפקתן.

ביז סטון, ממייסדי טוויטר, אמר כי עם התרחבות השימוש ברשתות חברתיות ניכרת מגמה של מעבר ממחשבים רגילים לטלפונים חכמים. "בעוד חמש שנים הרבה פחות אנשים יגלשו מהמחשב שבמשרד", אמר סטון, בן 36.

על פי יוז, יישומים דוגמת Facebook Connect יתפסו מקום חשוב יותר במארג הכולל של הרשתות החברתיות. כך לדוגמה, באמצעות יישום Facebook Connect יכולים המבקרים באתר של הניו יורק טיימס לראות איזה כתבות קראו חבריהם ולהמליץ לחבריהם על כתבות אחרות. "בלחיצות ספורות אפשר ליהנות מחוויה חברתית", אמר יוז, והוסיף כי אפשרויות כאלה מסייעות להתמודד עם עומס המידע, עליו מרבים להתלונן. "החברים שעליהם אתה סומך הם המסננים הטובים ביותר", על פי יוז.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים