מיקרוסופט רוכשת את חברת Canesta

החברה הנרכשת פיתחה טכנולוגיה לשימוש בתנועות יד או הבעות פנים כקלט למכשירי אלקטרוניקה ● התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו

מיקרוסופט (Microsoft) הגיעה להסכם על רכישת חברת Canesta. החברה הנרכשת פיתחה טכנולוגיה לשימוש בתנועות יד או הבעות פנים כקלט למכשירי אלקטרוניקה. התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

העסקה ממחישה, כי "אין שום ספק כמעט שבעשור הבא ישמשו מחוות טבעיות של המשתמשים כאמצעי קלט נפוץ למכשירים שונים", אמר ג'ים ספייר, נשיא Canesta ומנכ"ל החברה. "נוכח העובדה שמוצרי מיקרוסופט נמצאים כמעט בכל מקום – מארגונים גדולים ועד בתים פרטיים – ונוכח מחויבותה של מיקרוסופט לממשקי משתמש טבעיים, אנו משוכנעים שהטכנולוגיה שלנו תזכה לאימוץ נרחב ביישומים רבים ושיופק ממנה מרב הפוטנציאל".

חברת Canesta מייצרת מצלמה שלוכדת תמונות בתלת ממד – דוגמת אדם שיושב מול מחשב נישא, קונסולת משחק או מכשיר טלוויזיה – ומאפשרת לו לשלוט במכשיר באמצעות הבעות פנים או תנועות יד.

חברת Canesta חתמה בעבר על הסכם עם חברת היטאצ'י לשימוש בטכנולוגיה במכשירי טלוויזיה. גם חברת סוני שילבה את הטכנולוגיה באביזר EyeToy המיועד למכשירי פלייסטיישן. טכנולוגיה דומה משולבת גם באביזר Kinect של מיקרוסופט למכשירי Xbox.

לפני כשנה גייסה חברת Canesta סכום של 16 מיליון דולרים משותפים שונים, ובכלל זה חברת Quanta, יצרנית OEM שמתכוונת לשלב את הטכנולוגיה במחשבים נישאים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים